recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay virker ikke til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay virker ikke til PS3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ospe2650 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ospe2650 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay virker ikke til PS3
    Sendt: 30-April-2014 kl. 22:52
Der er seriøse problemer med viaplay på PS3:

 - Min fodboldkamp var efter pausen 10 min forsinket ift livescore. 
 - PS3 fryser mindst hver 10. minut
 - Viaplay har i lang tid benægtet, at der skulle være problemer fra deres side.
 - Viaplay bedt mig lave en masse test. Et kæmpe røgslør for egne problemer.
 - Min PS 3 er kablet og jeg har stabilt 14 mb download. Er testet med winmtr og tdc hastighedstest
 - Troede at jeg var alene med problemet indtil jeg så viaplay's facebook side.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 18:23
Viaplay har alle dage været en zombie platform.. Jeg har over to år, on/off haft abonnement på det men er hver eneste gang hoppet fra efter første måned. Det er ustabilt, kvaliteten er dårlig, nogle gange kan man slet ikke starte en udsendelse. 

Jeg prøvede igen da jeg fik PS4. I og med det var en ny platform håbede jeg på de var 'startet forfra' men ak, stadig samme gamle buggy Viaplay...


Tape Connection MKII
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 18:31
Taler vi live udsendelser. For det er ikke noget jeg kan genkende på deres on demand. Har dog aldrig haft deres store pakke med sport og andet. Kun deres TV og film.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu