recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt B&O Beocenter 5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt B&O Beocenter 5000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt B&O Beocenter 5000
    Sendt: 07-Maj-2014 kl. 21:22
Sælger mit Beocenter 5000 anlæg.
Spiller perfekt både pladespilleren og radioen (pæn pickup). - har aldrig prøvet båndafspilleren, men da jeg købte den for 2 år siden virkede den.

Kan eventuelt sælges med 2 Beovox S4500 højtalere som spiller perfekt, selv skruet meget op.
Pladespilleren befinder sig i Århus C.
 
Kom med bud.








Redigeret af Anders_b - 12-Maj-2014 kl. 00:48
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2014 kl. 22:40
Nogle tanker om pris? Er helt sikkert interesseret :)
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2014 kl. 22:43
Jeg ser helst at der bydes på anlægget både med eller uden højtalerne.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2014 kl. 22:53
Ark ja, det var dengang, at B&O lavede anlæg, som var til at betale for alm. folk og stadige var alle  pengene værd, selv efter mange år.  
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2014 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Ark ja, det var dengang, at B&O lavede anlæg, som var til at betale for alm. folk og stadige var alle  pengene værd, selv efter mange år.  

Ja, det er et skønt anlæg :) 
Dog har jeg lige fået en 5.1 receiver og kæresten synes ikke at der er plads til det hele.
Så må pladespilleren komme til igen om et par år.
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2014 kl. 11:37
Jamen så vil jeg da starte med et bud på 500 for det hele :)
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2014 kl. 11:43
Det er desværre lige i underkanten. Anlægget uden højtalerne kan du få for 500kr
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2014 kl. 12:50
Er højtalerne i orden? Går ud fra det er muligt at lytte til det hele inden køb :)

Hvad med 600?
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2014 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af wernermeyer wernermeyer skrev:

Er højtalerne i orden? Går ud fra det er muligt at lytte til det hele inden køb :)

Hvad med 600?

Højtalerne spiller upåklagelige selv ved høj lydstyrke - selvfølgelig vil det være muligt at høre anlægget før køb.

700,- for både højtalere og anlæg (dog skal jeg lige have bekræftelse på bestilling af nogle nye højtalere, hvilket jeg får i løbet af i dag eller i morgen) 
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2014 kl. 13:02
700 er okay med mig :)
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2014 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af wernermeyer wernermeyer skrev:

700 er okay med mig :)

Jeg vender tilbage i løbet af i dag eller i morgen, omkring salget af højtalerne.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu