recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa WebTV på Ipad Air?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa WebTV på Ipad Air?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsras Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2005
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa WebTV på Ipad Air?
    Sendt: 10-Maj-2014 kl. 15:35
Hej

Kan simplethen ikke få det til at virke. Efter valg af kanal tænker den et godt stykke tid, og så kommer lyden igennem og blot et billede af en node. Har geninstalleret programmet x antal gange uden at det hjælper.
Det virker fint på min iphone.

Nogen ideer?

mvh Lars
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 22:19
det virker fint på min ipad 2 når jeg er hjemme ved de gamle(men er godt klar over det ikke er en air). måske kontakte waoo support? Er din iphone en 5s? - mit umiddelbare bud ville være at den ikke er til 64-bit udgaver.
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 22:37
Det har ikke virket i et par måneder på min iPad2. Jeg har ærlig talt givet op, da jeg alligevel snart opsiger Stofa abb.
Til top
larsras Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2005
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 15:16
Min iphone 5 er en S.
Det virker ofte på min ipad 3, men den er på vej ud over kanten med mange andre fejl.
Meget underligt at stofa reklamere så meget for webtv på f.eks. iPad, når det bare virker så skod.....
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 15:18
Så må I vel kontakte deres kundeservice. Det er et stykke tid siden jeg blev tvunget til at skifte væk fra Stofa, men i det lille års tid jeg havde det, så virkede deres Web-TV rigtig fint på min iPad Mini.
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 15:19
Har også en iPhone 5S og her virker det af-og-til. Det sjove er bare, at indtil for nogle måneder siden virkede det faktisk fint. 
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 20:10
Kan jeg ikke få jeg til at melde tilbage med helt nøjagtigt det udstyr det fejler på, og en rigtig god beskrivelse af fejlen?

Den fejl som Larsras beskriver lyder som om det er den mindste "profil" enheden anvender, hvor der kun streames lyd...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
BubbiBubbi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BubbiBubbi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 21:45
Jeg benytter dagligt app'et på min iPad Air.
Og det virker da heldigvis noget bedre her end det larsras beskriver.
Jeg døjer bare med en del crashes, men selve TV visningen virker da for det meste.
Har ikke været ude for den kun viser lyden.
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One
Til top
larsras Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2005
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 21:49
De seneste par dage har det faktisk virket ok, fra begge mine ipads (3 og Air). Dog ser jeg også de crashes, hvor man skal starte appen 2 eller 3 gange før den forbliver kørende.
Jeg skal holde øje med om det holder op med at virke igen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu