recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HD Homerun Tunere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HD Homerun Tunere

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
mivi71dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 352
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: HD Homerun Tunere
    Sendt: 20-Maj-2014 kl. 14:00
Hej 

Jeg ligger inde med 2 HD Homerun Tunere, som jeg har slukket for for 2 måneders tid siden. 
De har været brugt igennem et par år ved Glentevejens i Odense uden problemer. 

De kan afhentes i Odense.
Skal de sendes er det med forudbetaling på konto samt fragt betalt af køber.

Kom med et fornuftigt.

Mivi

Redigeret af mivi71dk - 20-Maj-2014 kl. 14:05
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 15:16
Hvilken model er det?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Hvilken model er det?

Kan det ikke ses af billederne?

Ellers står der:

Er det godt nok?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 15:35
Lige for at hjælpe : Det er en HDHR-EU, og selv om det står DVB-T så har den gamle model fået en FW opgradering så den kan tage DVB-C - altså YouSee og Stafo.
Eneste forskel til den nyere HDHR3-EU er ud over størrelsen at den skal have 2 antenne ledninger ind (via en splitter), eller man kan bruge den til DVB-T og DVB-C samtidig.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 23:43
Vil det sige at man kan modtage 2 DVB-C kanaler på samme tid?
//Guldhammer
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 23:44
Hvad har du brugt af software til at optage med??
//Guldhammer
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 07:50
Ja, jeg har modtaget to DVB-C kanaler samtidigt per enhed. Jeg har brugt den med Glentevejens, som sender i i DVB-C format.
Dvs. jeg har kunnet se/optage 4 kanaler samtidigt.

Jeg har optaget med Windows Media Center.
Hvis jeg husker det korrekt, laver HD Homerun nogle DVB-T Simulatorer, så Windows MEdia Center virker.

Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 07:51
Bud: 300 for den ene! Jeg betaler porto også, overfører ved reg/konto!  
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 08:01
Hvis man ser/optager kanaler der ligger på samme MUX kan man reelt se 2 kanaler samtidig pr. tuner. Dvs. reelt 4 kanaler pr. HDHomeRun
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 08:02
Nej, 2 kanaler per enhed eftersom hver enhed har to antenner.
Så 4 med 2 enheder.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af kbaggen kbaggen skrev:

Bud: 300 for den ene! Jeg betaler porto også, overfører ved reg/konto!  

Modtaget, men jeg havde håbet på mere end det.
Jeg afventer lige et par dage.
Til top
HamDenFede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 10:15
Kim har ret. HDHR 'åbner' hele frekvensen af gangen, så derfor kan du på én tuner reelt se/optage alle de kanaler der ligger på den samme frekvens. Check HDHR config softwaren når tuneren er i brug. Du vil se at der kører en stream på ~30mbit (+/-), noget mere end bitraten for blot én kanal. Ved Yousee ligger der typisk 4-6 kanaler på hver frekvens.

Så reelt er det minimum 4 forskellige kanaler af gangen på to HDHR's, men under de rette forudsætninger kan det sagtens være flere Smile
Mvh. HamDenFede
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu