recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hbbtv på Samsung 2011 D8000 virker!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hbbtv på Samsung 2011 D8000 virker!

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 18:51
Jeg fik kun valget mellem de nordiske lande da jeg kørt en factory default 3 måneder siden pga. den opførte sig mærkeligt. de hjalp heldigvis.
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 18:57
det går lige op for mig at min er en D8005..ikke en D8000 så det kan jo være derfor det ikke virker
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 19:02
Min er en ps64d8005.
Giver rucommunicator fejl når i trykker på de to knapper mens i er i service menuen?
Hvis den gør prøv at genstarte Programmet og se om den giver samme fejl. I skal stadig være i service menuen mens i gør det. Og slå firewalls og antivirus fra mens.
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 00:01
Den skriver "Fertig" begge gange.

Firewall og antivirus er slået fra.


Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 07:26
Samme her
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 09:24
Mystisk. Får i lov til at skifte kanaler gennem programmet og hvilken firmware kører jeres TV?
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 13:15
Jeg kan fint skifte kanaler osv. jeg kører med nyeste OTA firmware, kan ikke huske versionsnummeret...
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 18:22
jeg kan sagtens skifte kanaler med programmet. Tror at det er den nyeste firware.
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Usukjelds Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2014
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Usukjelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 20:00
Tak for guiden Bjur. Havde set den på youtube, men fedt lige at høre andre, der har fået det til at virke, inden man kaster sig ud i service menu og hjemmesnittet tysk software :)

Fulgte guiden til punkt og prikke og havde kun problemer med at forbinde til tv'et, som dog løste sig med det samme, da jeg deaktiverede min firewall. 

Stødte ikke på de problemer, som andre omtaler. Tv'et var ikke låst til Nordic i service menuen. Havde været inde i service menuen, før jeg prøvede med den tyske software, og der var local_set låst til Nordic. Der var vist et forslag om først at ændre land til Tjekkiet, som i easy fixet for 2012-modellerne. Da jeg troede mit tv var fra 2012, prøvede jeg denne løsning først, og mit tv stod derfor på Tjekkiet. Jeg tvivler dog på, at det havde nogen effekt i min succes, men det er da et forsøg værd.

Jeg får nu hbb-tv op i nederste højre hjørne, og det virker til at hbb-tv åbner op, som den skal, når man trykker på det røde A. 

Problemet er blot, at der ikke kommer noget indhold frem (se billede). Nogen der har samme problem?




Redigeret af Usukjelds - 02-Juni-2014 kl. 20:03
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508
Scandyna 5.1 setup
Til top
mikovich Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-November-2009
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikovich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 20:15
--->Usukjelds

Fuldstændig samme problem her... jeg fulgte guiden forleden aften og nåede dermed at se den gamle beta-menu. Jeg kunne dog underligt nok ikke starte nogen af de videoer, der var linket til.

Nu har DR så opdateret, og i dag får jeg også bare den grå skærm.

Tidligere i dag kunne jeg få søgefeltet frem... det kan jeg underligt nok ikke nu.

Mon problemet ligger hos Yousee eller DR??

Eventuelt en form for blokering? Dit TV er "tysk", ergo må du ikke se vores indhold... i stil med IP-blocking.

Mit tv er et D8000

Redigeret af mikovich - 02-Juni-2014 kl. 20:17
Til top
Usukjelds Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2014
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Usukjelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 20:50
@mikovich

Jeg håber lidt på det er opstartsproblemer ved DR. Forhåbentlig er det blot et spørgsmål om, at der er for meget pres på deres Hbb-tv server lige nu, så den har problemer med at følge med. Kunne derfor være fedt at høre fra andre med hbb-tv. Selvfølgelig allerhelst andre med 2011 samsung modeller. 
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508
Scandyna 5.1 setup
Til top
fmm1000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2011
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fmm1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 21:13
Jeg har også en d8005 fra 2011 og har kørt med hbbtv siden dr startede.
Det har virket fint indtil idag.
Jeg har samme problem som andre.
Jeg kan komme ind i hbbtv menuen, men der er ikke noget indhold.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu