recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - I gang med den diskrete stuebio...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

I gang med den diskrete stuebio...

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2015 kl. 11:45
Har selv skiftet til en større Wink

Jeg kikkede selv på hivilux og fik nogle dug prøver, der billedmessigt var udemærkede men de er ikke flexibele som på de dyrere fabrikater - så om tab tensionen på dem har den store effekt skal jeg ikke kunne sige, der er jo mange forhold der spiller ind, fx. vægten af bundskinnen og hvordan de har lavet strammesystemet inde i den, så vidt jeg husker vejer hele lærredet kun ca. det halve af de dyrere fab.
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2015 kl. 12:03
Jeg har haft et HiVilux tab tension lærred. Til prisen er det et fantastisk lærred. Jeg oplevede ikke problemer med folder. Efter min mening skal et rullelærred ha' tab tension, jeg har stadig tilgode at se et stort lærred uden tab tension, som ikke buede ind i siderne, eller havde skrå bølger ned mod centrum af bunden af lærredet. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu