recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan se flere kanaler på mit TV end via Yousee boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan se flere kanaler på mit TV end via Yousee boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
niemion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juni-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niemion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan se flere kanaler på mit TV end via Yousee boks
    Sendt: 04-Juni-2014 kl. 21:03
Jeg oplever at min Yousee boks skriver "Intet signal" på flere kanaler som fx TV3+ og 6'eren.

Hvis jeg ser kanalerne direkte på mit TV og altså går uden om boksen, kan jeg fint se disse kanaler.

Jeg har flere gange gendannet boksen til fabriksindstillinger, genstartet, opdateret, lavet ny kanelsøgning, men intet ændrer altså på at kanalerne ikke kan ses via boksen.

Jer er ikke sikker på at disse kanaler er en del af min pakke, så kan det være fordi at boksen er bevidst om dette, mens mit TV ikke er?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 21:31

De nævnte kanaler er jo fra mellempakken, og spærrefiltret lukker ikke tilstrækkeligt, men nok til at de kun kan komme ind på TVet som sikkert har en mere følsom Tuner.
Så der er ingen mystik der.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Tobbi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobbi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 20:05
Hej, ved godt det er en lidt gammel tråd, men er for nylig flyttet i ny lejlighed hvor vi har grundpakken. Det kan jeg se når jeg logger ind på mit Yousee. 

Jeg kan dog se en del programmer som ikke er i grundpakken og er på listen over de programmer jeg skulle kunne se, det er bl.a. 3+ HD, K5 HD, 6rn HD med flere.

Skal jeg bare være glad for de ekstra kanaler ? og er det samme problematik som ovenover ? jeg har dog ingen boks.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 20:48

K5 skulle du kunne se uden problemer, da det er en grundpakke kanal, de øvrige der nævnes er mellem pakke, og som skrevet, så er spærrefiltrene ikke så gode som udbyderen tror de er.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 00:05
Oprindeligt skrevet af Tobbi Tobbi skrev:

Hej, ved godt det er en lidt gammel tråd, men er for nylig flyttet i ny lejlighed hvor vi har grundpakken. Det kan jeg se når jeg logger ind på mit Yousee. 

Jeg kan dog se en del programmer som ikke er i grundpakken og er på listen over de programmer jeg skulle kunne se, det er bl.a. 3+ HD, K5 HD, 6rn HD med flere.

Skal jeg bare være glad for de ekstra kanaler ? og er det samme problematik som ovenover ? jeg har dog ingen boks.


du skal bare bære glad - det er et kendt fænomen ved spærrefilteret (som beskrevet ovenfor), hvor nyere modtagere godt kan se de højere frekvenser selvom de er noget dæmpede...
det vil nok vare ved indtil TDC indfører DRM på en eller anden måde hos alle kunder...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu