recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trusted reviews anmelder Sony KDL-65X9005B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trusted reviews anmelder Sony KDL-65X9005B

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trusted reviews anmelder Sony KDL-65X9005B
    Sendt: 07-Juni-2014 kl. 21:08
Jeg ved ikke om anmeldelsen har været oppe før - hvis ikke, hyggelig læsning af et TV som jeg bestemt godt ville investerer iLOL

http://www.trustedreviews.com/sony-kdl-65x9005b_TV_review
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 21:27
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 21:33
Ja, jeg er også fortaler for, at man benytter "Indsæt Hyperlink" knappen, det gør det meget nemmere for alle, der vil se et link.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Ja, jeg er også fortaler for, at man benytter "Indsæt Hyperlink" knappen, det gør det meget nemmere for alle, der vil se et link.
Det ville jeg såmænd også gerne. Før i tiden kunne jeg - i dag kan jeg ikke, og jeg aner ikke hvordan jeg skal bære mig ad. Nå, men jeg kan jo også bare lade være med at lægge anmeldelserne udSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Ja, jeg er også fortaler for, at man benytter "Indsæt Hyperlink" knappen, det gør det meget nemmere for alle, der vil se et link.
Det ville jeg såmænd også gerne. Før i tiden kunne jeg - i dag kan jeg ikke, og jeg aner ikke hvordan jeg skal bære mig ad. Nå, men jeg kan jo også bare lade være med at lægge anmeldelserne udSmile

Hvis du ikke kan få det til at virke, så er du lovlig undskyldt Big smile
Men det ville også være nemmere, hvis recordere.dk siden, selv lavede det til et aktivt link, som f,eks. på flatpanels.dk 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2014 kl. 09:04
Det er faktisk super nemt at lave et link.

Menuen over tekst boksen tilbyder dette i: Full Reply Editor

Selv en ipad kan være med her

Altid dejligt nogle linker til andre sider med anmeldelser.

Og Hother det skal du nok få lært.

Redigeret af hansie - 08-Juni-2014 kl. 09:06
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2014 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:



Jeg ved ikke om anmeldelsen har været oppe før - hvis ikke, hyggelig læsning af et TV som jeg bestemt godt ville investerer iLOL

http://www.trustedreviews.com/sony-kdl-65x9005b_TV_review


Hvis mit plasma går i stykker, så kunne det nemt blive denne model. Får rigtig fine anmeldelser flere steder og jeg har set deres Full HD modeller og de gør de også rigtig godt.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 16:50
WhatHiFi' s anmeldelse er noget mere lunken . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 22:49
Hvad med input lag? jeg er også på kig efter et godt 4k tv
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2014 kl. 11:18
En af de virkelig fede funktioner ved Sony's nye 4K-tv er efter min mening PlayStation Now - altså spil af PlayStation-spil direkte på tv'et uden man behøver at eje en PlayStation-konsol. Man skal blto have en PlayStation-controller.

Tjenesten er bare ikke åbnet endnu, så anmeldere har ikke mulighed for at teste det. Men de nye 4K-tv er de første som understøtter det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu