recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ombytning af lader, men nej?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ombytning af lader, men nej?

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 17:15
clausols1: Jeg bor desværre lidt for langt væk til at vi kunne mødes og du kan hjælpe mig, men jeg takker mange gange for din betænksomhed. Jeg har dog garderet mig med en anden kammerat nu, så nu går vi sammen ned og giver dem hele turen. Hvis de nægter at bytte, så vil vi have det på skrift. Så må vi se hvad der sker.

Som Rasmusdc også skriver, så var det samme svar jeg fik tidligere i dag. Ingen serienummer = ingen ombytning. Men hvor LATTERLIGT er det ikke fra Apples side? De kalder en lader tilbage af model A1300, fordi den kan overophede, MEN hvis du ikke har en telefon af mærket iPhone 3GS, iPhone 4 eller iPhone 4S købt indenfor en bestemt periode, som du kan tage med, så vil de ikke ombytte. Betyder det så at opladeren ikke kan overophede? Hold kæft så plat. Der mistede jeg sgu lige lidt, for mit ellers foretrukne brand.


          
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 17:23

Android Rules.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

vi var nede ved Humac i dag, med 2 ladere og han ville have 2 serienumre, nu stod jeg med min firma iphone 5 (hvor der var en A1400 med) og konen med sin 4S hendes kunne bruges, men han ville have et mere for at bytte lader nummer 2.

Så vi kunne kun bytte en, og skal nu til at fange serienummeret fra min 4´er som min far har fået, for at kunne bytte den sidste lader (han fik en ipadlader med ved en fejl dengang)..

pisser mig lidt af, da jeg ikke synes jeg blev informeret om det nogle steder.
Hvad var det for en Humac? Jeg er blevet lovet på Facebook, at jeg kan få byttet 3 ved at medbringe af 1 serienummer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

vi var nede ved Humac i dag, med 2 ladere og han ville have 2 serienumre, nu stod jeg med min firma iphone 5 (hvor der var en A1400 med) og konen med sin 4S hendes kunne bruges, men han ville have et mere for at bytte lader nummer 2.

Så vi kunne kun bytte en, og skal nu til at fange serienummeret fra min 4´er som min far har fået, for at kunne bytte den sidste lader (han fik en ipadlader med ved en fejl dengang)..

pisser mig lidt af, da jeg ikke synes jeg blev informeret om det nogle steder.
Hvad var det for en Humac? Jeg er blevet lovet på Facebook, at jeg kan få byttet 3 ved at medbringe af 1 serienummer.

HUMAC Vejle
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg har en 4. generations iPod Touch, der aldrig har været pakket op. Er der nogen af jer der ved, om den også kunne have den lader?


Hvornår er den købt? Min iPhone 4S er tre år gammel og har den nye A1400 lader

Uha, det kan jeg faktisk slet ikke huske, men det er nok ca. 3 år siden. Det var ifm. et firmakøb. Dengang havde jeg planer om at bruge den som universal fjernbetjening. Men som sagt er den aldrig blevet pakket op. Fuldt forseglet indpakning, hvilket også er årsagen til, at jeg ikke bare ser efter selv. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Endnu en grund til ikke at støtte Apple, ihvertfald et tydeligt eksempel på at de ikke har et begreb om service.


Du tror altså ikke det har noget at gøre med at der er solgt læssevis af Apple "kopiladere" med samme navn på?
At Apple kun vil bytte dem de selv har solgt sammen med en telefon?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 18:29
De har solgt laderne seperat også. Kravet om at fremvise den 'tilhørende telefon' er helt ude i hampen. Mht. kopi varer, så vil de have laderne tilsendt og returnerer en ombytter, dermed kan de jo selv sortere kopier fra.

Faktum er at deres produkt er fejlbehæftet, så i min verden skal de løse dette så gnidningsløst for kunden som muligt, alt andet er dårlig service.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 18:48
On den skal sendes eller byttes på stedet afgør forhandlerne.

Langt langt de fleste opladere er over 2 år gamle, så Apple kunne bare vælge at sige til folk at de skulle smide opladerne ud og købe en ny. Som Samsung gør det med deres tv.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Steen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg har en 4. generations iPod Touch, der aldrig har været pakket op. Er der nogen af jer der ved, om den også kunne have den lader?


Hvornår er den købt? Min iPhone 4S er tre år gammel og har den nye A1400 lader

Uha, det kan jeg faktisk slet ikke huske, men det er nok ca. 3 år siden. Det var ifm. et firmakøb. Dengang havde jeg planer om at bruge den som universal fjernbetjening. Men som sagt er den aldrig blevet pakket op. Fuldt forseglet indpakning, hvilket også er årsagen til, at jeg ikke bare ser efter selv. Wink

Der plejer ikke at være oplader med til iPods, så det er nok aktuelt for dig.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg har en 4. generations iPod Touch, der aldrig har været pakket op. Er der nogen af jer der ved, om den også kunne have den lader?

In the Box
  • iPod touch
  • Earphones
  • Dock Connector to USB Cable
  • Quick Start guide

Så ingen lader ifølge ovenstående.

Mvh. JørgenT
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg har en 4. generations iPod Touch, der aldrig har været pakket op. Er der nogen af jer der ved, om den også kunne have den lader?

In the Box
  • iPod touch
  • Earphones
  • Dock Connector to USB Cable
  • Quick Start guide

Så ingen lader ifølge ovenstående.

Mvh. JørgenT

Godt at vide. Mange tak for oplysningen. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

vi var nede ved Humac i dag, med 2 ladere og han ville have 2 serienumre, nu stod jeg med min firma iphone 5 (hvor der var en A1400 med) og konen med sin 4S hendes kunne bruges, men han ville have et mere for at bytte lader nummer 2.

Så vi kunne kun bytte en, og skal nu til at fange serienummeret fra min 4´er som min far har fået, for at kunne bytte den sidste lader (han fik en ipadlader med ved en fejl dengang)..

pisser mig lidt af, da jeg ikke synes jeg blev informeret om det nogle steder.
Hvad var det for en Humac? Jeg er blevet lovet på Facebook, at jeg kan få byttet 3 ved at medbringe af 1 serienummer.

HUMAC Vejle
Det bliver spændende, når jeg skal til Rødovre i morgen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu