recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken antivirus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken antivirus?

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af KimTheMan KimTheMan skrev:

Prøv dette Her

orv for pokker... vidste jeg slet ikke man kunne??Clap
er google sådan en ny slags ting, som man kan bruge til at belyse, hvad der er på det der internet??

andre med konstruktive forslag?

har søgt igennem et par timer, og fundet en masse guides til den forrige version. har fundet et par guides til denne version (sidste nye) men kræver ændringer i regedit, og er måske lidt en kylling på det punkt.

på forhånd tak for konstruktive forslag
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 20:44
Brug AV-software, som ikke kommer med pop-up'er?

M.v.h.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Brug AV-software, som ikke kommer med pop-up'er?

M.v.h.


Hører gerne en anbefaling.
Til top
KimTheMan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimTheMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 20:50
Ja eller prøv gratis eset smart security i 3 mdr. Så får du at mærke hvad et godt program er.

Eller vælg Avast der er bedre og nemmere at slå diverse ting og sager fra i.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 20:54
Avast!.


Indstillinger, Generelt, flueben i Tavs/Spiltilstand, flueben i Stille hvis et fuldskærmsprogram kører

I Udseende FJERNER du flueben fra Aktiver AVAST! Lyde.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Brug AV-software, som ikke kommer med pop-up'er?

M.v.h.


Hører gerne en anbefaling.


Norton 360.

M.v.h.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 21:00
Kan kun anbefale Bitdefender Free. Virker rigtig godt og tager ikke kraften fra pc'en.

Og til at finde Malware: Malwarebytes. (også fri)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 21:02
Har prøvet Avira - brød mig ikke om det. Jeg kunne ikke selv bestemme, hvilken søgemaskine, jeg ville bruge.
Til top
KimTheMan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimTheMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 21:18
Ja i kan også lege lidt Her. Og se hvordan det ser ud med de forskellige programmer. Men som skrevet skifter det hele tiden fra måned til måned. Så vælg et der generelt klare sig godt.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af KimTheMan KimTheMan skrev:

Ja i kan også lege lidt Her. Og se hvordan det ser ud med de forskellige programmer. Men som skrevet skifter det hele tiden fra måned til måned. Så vælg et der generelt klare sig godt.


Og hvor ser jeg Norton i den sammenligning? Useriøst at de ikke er med!

M.v.h.
Til top
KimTheMan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimTheMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 22:55
Ja så vidt jeg ved er det fordi Norton ikke ønsker at være med. Men set ud fra andre test jeg har set. F.eks. på forbrugerrådets hjemmeside tænk.dk Der har de haft bundplacering de sidste mange gange. Så måske derfor de ikke ønsker det?
Og har også tit oplevet de tager en masse kræfter fra ens pc. Samt der kan gå total ged i den så den hverken vil det ene eller andet.
Har også oplevet ved flere at de har sagt nej på et forkert tidspunkt til at det den popper op og spørger omkring. Til at deres connection til internettet blev spærret. Så må indrømme er ikke selv tilhænger af Norton (havde dem for 7 år siden. Og da jeg skulle afinstallere gik der total ged i den. Så det tog mig en krig at komme helt af med den)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af KimTheMan KimTheMan skrev:

Ja så vidt jeg ved er det fordi Norton ikke ønsker at være med. Men set ud fra andre test jeg har set. F.eks. på forbrugerrådets hjemmeside tænk.dk Der har de haft bundplacering de sidste mange gange. Så måske derfor de ikke ønsker det?
Og har også tit oplevet de tager en masse kræfter fra ens pc. Samt der kan gå total ged i den så den hverken vil det ene eller andet.
Har også oplevet ved flere at de har sagt nej på et forkert tidspunkt til at det den popper op og spørger omkring. Til at deres connection til internettet blev spærret. Så må indrømme er ikke selv tilhænger af Norton (havde dem for 7 år siden. Og da jeg skulle afinstallere gik der total ged i den. Så det tog mig en krig at komme helt af med den)


Ergo er dine erfaringer med Norton ubrugelige!!
Der er sket rigtig meget med Norton AV-programmer gennem de 7 år. F.eks. får de oftest ros for, ikke at tage unødige kræfter fra maskinen, ligesom de er hurtige og nemme at installere, de kræver ikke hele tiden opmærksomhed fra brugeren, og de er effektive - og giver ikke falske alarmer.
Og nej, TÆNK's (latterlige) tests giver jeg intet for! For hver negativ test af Norton du finder, vil jeg kunne finde to positive!

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu