recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken antivirus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken antivirus?

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken antivirus?
    Sendt: 02-Juli-2014 kl. 18:02
Har lige gendannet min computer, og straks var jeg angrebet af trovigo.com og en masse programmer som ikke var på den sidst jeg gendannende. Har pt Norton liggende på den, men hvad siger folket man bør bruge til win8 i dag?

Evt også andre antiprogrammer?
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 18:58
NOD32 eller Kaspersky.

Selv bruger jeg NOD32 og har gjort det i mange år, kan kun roses for lidt :-)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 19:05
Hold øje med disse sider, når du downloader freeware:

There was a time when we went to some good download sites and clicked on the Download button to download software. And what we got was – software. But times have changed now, and things have gotten a bit messy. Now you have to be very careful before you click on any Download button or link, because you never know what you may end up with! You may go visit a download site to download, say our 340KB Ultimate Windows Tweaker, and end up with a bunch of other crapware you did not ask for!

Safe software download sites

So we then come to the question – which are the safe software download sites. Well today, if I have to download freeware, I usually prefer to download it from the developers website. This ensures that I get the latest version too. But if I have to visit a download sites, I prefer and trust the following:

  • Majorgeeks.com
  • Softpedia.com
  • TechSpot.com
  • Filehippo.com
  • SnapFiles.com
  • fileforum.betanews.com
  • downloadcrew.com

I am sure that there maybe a few more clean download sites. If you know of any other safe software download sites, please do share them with us in the comments, for the benefit of others. I am open to updating this list of safe software download sites.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 19:37
Jeg har brugt Avira Antivir i 10 år uden nogle former for problemer
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeBlodia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 20:01
Tag evt. et kig på av-test.org, om man reelt kan stole på deres test skal jeg ikke kunne sige, men jeg har på baggrund af disse benyttet Bitdefender i nogle år nu, men det er ikke gratis.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 20:04
Norton 360...

M.v.h.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 20:07
Tak for jeres ideer, kigger på dem.

Det underlige var, at det eneste jeg har installeret, surfet på den er recordere.dk og så installeringen af dropbox.
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Tak for jeres ideer, kigger på dem.

Det underlige var, at det eneste jeg har installeret, surfet på den er recordere.dk og så installeringen af dropbox.

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 20:46
Er du sikker på at du hentede Dropbox fra den rigtige side. Hvis du googlede og tog den første, er det ikke sikkert du hentede fra Dropbox.
Jeg er selv blevet snydt til at hente Teamviewer fra et uautoriseret sted.

Jeg har et stykke tid hentet småprogrammerne fra ninite.com da det virker som om vi kun får hvad vi vil have dér.
Venlig hilsen
KB
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 21:11
Win 8 kommer jo med Microsoft eget virusprogram og firewall, muligvis skal den aktiveres.
Er ikke det bedste der findes men dog anvendeligt og afhængig af hvad man opsøger ofte nok. Og så sløver det ikke pc som mange andre virusprogrammer gør. Malvarebytes kan også være nyttig selv i gratisversionen.
Jeg bruger ikke andet på flere maskiner og kommer da lidt omkring, og indtil ikke løbet ind i problemer.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 21:28
Kan også kun anbefale Bitdefender. Men husk at når du køber et antiviruprogram i dag, så er det for de flestes vedkommende faktisk et abonnement. Det fornyr sig selv efter den periode du har købt, med mindre du aktivt beder den om at lade være.
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 22:48
Avira Antivir er ganske gratis 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu