recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filer i mappen "Overførsler".
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Filer i mappen "Overførsler".

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Filer i mappen "Overførsler".
    Sendt: 08-Juli-2014 kl. 11:30
Hej.

Sker der noget ved at slette alle filerne i mappen "Overførsler". Jeg har ca. 1,2 GB liggende dér og det er vel egentligt bare en slags imidlertidige filer? Hvis jeg har skullet bruge det, har jeg jo gemt overførslen som et eller andet, dér hvor det skal være.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hej.

Sker der noget ved at slette alle filerne i mappen "Overførsler". Jeg har ca. 1,2 GB liggende dér og det er vel egentligt bare en slags imidlertidige filer? Hvis jeg har skullet bruge det, har jeg jo gemt overførslen som et eller andet, dér hvor det skal være.

Overførelser er typisk alt hvad du har hentet.

Spil, billeder, programmer, installationsfiler (.exe / .msi). Så det ikke midlertidlige filer i den forstand.

Mvh
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hej.

Sker der noget ved at slette alle filerne i mappen "Overførsler". Jeg har ca. 1,2 GB liggende dér og det er vel egentligt bare en slags imidlertidige filer? Hvis jeg har skullet bruge det, har jeg jo gemt overførslen som et eller andet, dér hvor det skal være.


Jeg vil foreslå at du lige skimmer hvad det er der ligger der inden du sletter noget.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 12:47
Ok forstået. Men nu er det mest af alt filer og ikke programmer. Og hvis der har været hentet programmer, så er disse vel installeret og så har man ikke brug for den oprindelige downloadede fil - eller hvad?

Langt størstedelen (272 stk.) er PDF filer, enkelte billed-, ZIP, Word og Excel filer. Nogle programfiler og installer filer. Hvis jeg tager alt hvad der ikke direkte er program eller installer filer, er der 322 stk. og 515 MB.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 14:10
Hej Thorvald,

Det kan du godt slette - så længe det ikke er noget du får brug for (kunne være opgaver/arbejde)

Hvis du har iPhone så er nedenstående et godt sted at lede.

Engelsk Windows
C:\Users\"Dit bruger navn på pc"\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
Dansk Windows
C:\Brugere\"Dit bruger navn på pc"\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

Hvis du har flere folders/mapper i denne, så det sikkerhedskopier fra Apple Produkter.

Hvis man har en iPhone/iPad på 32/64gb så fylder de hurtigt en del.

Mvh


Redigeret af Munkieftw - 08-Juli-2014 kl. 14:11
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 14:18
Filerne som er overført, vil alle sammen være filer som jeg har gemt andetsteds på computeren og derfor ikke har brug for at de ligger dér også. Og hvis ikke de er gemt andetsteds, er det fordi jeg ikke har behov for det.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Filerne som er overført, vil alle sammen være filer som jeg har gemt andetsteds på computeren og derfor ikke har brug for at de ligger dér også. Og hvis ikke de er gemt andetsteds, er det fordi jeg ikke har behov for det.


Så har du jo selv svaret på dit spørgsmål...
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 14:41
Yep. Det var mere med hensyn til de andre lidt mere mærkelige filer (programfilerne m.v.).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu