recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon tager £4,5 for at sende en film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon tager £4,5 for at sende en film

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon tager £4,5 for at sende en film
    Sendt: 09-Juli-2014 kl. 11:37
Det er for en enkelt BD-film
Det kan de godt glemme
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 11:45
Så meget! Tidligere mener jeg det var 1,8 pund, og steg lidt ved flere film.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 12:01
Det er pisse irriterende. Ved slet ikke hvor man skal købe sine film henne såfremt man vælger at købe udenfor dk.
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 12:29
CDON er nok bedste bud hvis man ikke har tid til at kigge i Bilka, Elgiganten og BB, der ofte har gode tilbud på ældre film
Til top
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kip James Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 19:54
Amazon.co.uk er stadig min leverandør nr 1. Jeg bruger så stort set kun Marketplace hvor forsendelsen stadig er 1,82£ for en film (har lige købt den australske revenge-film The Horseman til 37kr i alt). Med amazon selv som hovedleverandør har jeg alligevel altid købt flere film ad gangen, så om den hævede porto får mig skræmt her må tiden vise. Jeg køber aldrig nye film til fuld ny-udgivelsespris, hverken herhjemme eller på f.eks nu amazon.co.uk men venter til brugtprisen havner mellem 30-70kr inkl. forsendelse. Hos cdon venter jeg den tid der går til eventuelle nyheder dukker op i 3 for 200kr tilbuddet.
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 21:13
Godt tip med market place. Hvad er din erfaring med standen - bør den være "very good" for at undgå ridser?
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:

Godt tip med market place. Hvad er din erfaring med standen - bør den være "very good" for at undgå ridser?

På trods af navnet, så har marketplace nu mest ubrugte varer. Der står altid om det er "new" eller "used". Hvis du går efter new, så er de stadig forsejlede.
OG service er den samme. Amazon stiller store krav til underforhandlere på deres marketplace.
Til top
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kip James Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 22:25
Det er spot-on beskrivelse af Marketplace!

Jeg har modtaget used som er i fin fin stand. De steder jeg handler mest sælger som regel enten new eller very good, og jeg har såmænd modtaget en very good i ny og næ som stadig var i folie.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 00:07
Jeg har ikke købt én eneste film hos Amazon UK, siden de fjernede fri fragt... Før købte jeg flere stk. om måneden.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 00:16
Jeg har bestilt direkte fra Amazon UK én gang siden de begyndte at kræve forsendelse.
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 01:19
osse slut her..
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 10:22
Ja, det er halvdyrt. Man dog lige huske at da de have fri forsendelse skulle man købe for £20 (£25) så også dengang kostede det porto at købe 1 film. Jeg køber stort set på samme måde som Kip James. Venter til prisen falder og så køber jeg stort ind.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu