recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digitality /Maximum xo 506  DVB-C erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Digitality /Maximum xo 506 DVB-C erfaringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Digitality /Maximum xo 506 DVB-C erfaringer
    Sendt: 18-Juli-2014 kl. 11:04
hvad er jeres erfaringer med denne boks som jo har mulighed for at optage fra kodede kanaler 

boksen svarer i menu struktur til en bluetinum dvb-c boks hvor xo 506 blot har  ca slot 




Redigeret af jetdirect - 18-Juli-2014 kl. 11:05
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 12:12
Min erfaring med digitality/maximum er at den ene model kan være super god og den næste kan være så elendig at man tror det er løgn, så hvis du ikke får andet svar end mit, så sørg i det mindste for at du kan returnere uden bøvl.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

boksen svarer i menu struktur til en bluetinum dvb-c boks hvor xo 506 blot har  ca slot 
 
Det gør Clints modeller også, og nogle af dem kan også optage fra kodede kanaler. Vær dog opmærksom på, at optagelser bliver krypteret og kan ikke afspilles på andet udstyr. Det mener jeg heller ikke de kan på Digiality/Maximum. Søg på det tyske marked hvis du ønsker denne mulighed, der findes flere af slagsen.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 12:32
boksen røg retur til butikken ,leverandøren kan ikke gøre noget ved alle de fejl boksen har og fw laves der tilsyneladende ikke til den 

alt  i alt en boks der ikke kan anbefales ,ligeledes clint som har samme sw kan ikke anbefales 
Til top
M.D. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.D. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 22:25
Jeg har også kig på samme boks.: http://www.av-connection.dk/?PGr=7029
Hvis den ikke er god, hvad skal man så købe.?

/Martin
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 09:20
min kom fra samme sted som du overvejer 

av havde kontakt med leverandøren og de kan ikke rette fejl i boksen 
boksen har samme sw som bluetinum og clint 

boksen laver flg fejl :

periodisk springer den 1 kanal over når der bladres med pile tasterne 
mosaik på kanalerne selvom der bruges godkendte kabler 
fejlen kommer ikke på tv
låser periodisk 

optager ikke altid undertekster selvom de er på kanalen 

prøv og kig på det tyske marked evt hos hm-sat.de

ellers er der kun en lg eller samsung optager tilbage ,panasonic er i den høje ende 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu