recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Skins til playstation?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Skins til playstation?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
superfun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2008
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superfun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Skins til playstation?
    Sendt: 21-Juli-2014 kl. 19:37
Hej
Fandt denne danske hjemmeside
www.goskins.dk

Er ved at købe det hvide skin de har
http://goskins.dk/diverse/81-hvid-ps4.html?search_query=hvide&results=1


Nogen der har erfaring med det ?


Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bechman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 10:34
Ja det har jeg faktisk lige gjort. Det fungerede fint, tog knap 1 uge fra bestilling. Du kan dog spare penge hvis du køber på ebay.com i stedet. Dette har jeg også lige gjort (igår) så det er for tidligt at sige noget om leveringstid mv.
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bechman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 10:35
og det er i øvrigt netop det hvide skin jeg købte..ser cool ud og var let at påsætte.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu