recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny indenfor denne verden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny indenfor denne verden

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af Basic Basic skrev:

Er også selv helt ny indenfor denne verden, men jeg besluttede mig for at købe Sony HW55es, da jeg har fået den til en vanvittig pris. Den kan helt klart anbefales, jeg kører endda bare op på en hvid væg indtil videre og det synes jeg faktisk er imponerede i sig selv faktisk.

Har samtidig også en Benq W1070 stående til låns lige nu for at sammenligne. Jeg må sige at for de 5000kr man kan få den til, så er det imponerende hvad den kan levere af lys og billedekvalitet. Den er jeg sikker på du vil blive glad for.

Har fået et par IKKE tekniske venner til at se billedet på både Sony og Benq og de synes ikke der er den store forskel at se. Det kan jeg dog helt tydelig se at der er på flere punkter, men det siger jo alligevel lidt om hvor meget man får for pengene ved en Benq w1070.


Kan du give et hint om hvad "en vanvittig pris" er, overvejer den selv, men synes 23,000,- er mange penge
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 22:20
Ok, bare man gør sit bedste.

Med hensyn til links. Hvis du bruger en computer. Har du slettet http:// fra genvejen ellers virker det ikke.

Efter at have læst acer anmeldelsen. Så kommer jeg her med mine bemærkninger. 
Bruger ikke selv 3d. Har prøvet nogle ps3 spil og set lidt af LEGO the movie filmen. Synes ikke det er godt. 
Så at Acer ikke er så god til 3d, ville jeg personligt ikke hænge mig i.

Den larmer mindre end benq'en. Så det er en god ting. Ikke at benq overdøver alt, men den kan da høres.

Dog giver Acer nok en lidt dårligere billede end benq. 

Farvehjulet, eller hvad det nu hedder på dansk, er langsommere på Acer, så muligheden for at du får regnbue effekt er størrer. Kan ikke se noget på min benq.

Acer kan give noget mere lys, så den er bedre i mindre mørke rum. 

Om disse ting er de 600 kr. værd. Tjaaaa, det skal heldigvis ikke være mig der bestemmer det.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af JeppeP JeppeP skrev:

Tusinde tak for responsen gutter - kan jeg smække et par links mere op? Vil rigtigt gerne høre jer om, hvor forskellen ligger på disse to projektorer - kan se at de fx har henholdsvis 2000 og 2400 ANSI lumen, er der en der kan belære mig om hvad det vil sige? er BenQ de 600 kroner mere værd?


Klikbare links - 
Marker linket, klik på blå globus, klik på OK




Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 22-Juli-2014 kl. 22:57
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 22:57
Jørgen, storartet!
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 22:58
Tak for det review, det vil komme med i overvejelserne! Har egentligt heller ikke regnet med at bruge 3D overhovedet, men af hvad jeg læste, særligt det med billedkvaliteten, så er det stadig BenQ'en jeg er mest interesseret i.

Jørgen, det er storartet!
Til top
Basic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juli-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 08:29
Jespermart

Billigt, da jeg arbejder indenfor radio/tv og derfor har fået den til indkøbspris.
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 09:53
Jeg har et 92" quality screen lærred 16/9 til salg for 800kr
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af JeppeP JeppeP skrev:

Hunter du har fuldstændigt ret, det er alt for nemt at være doven - jeg ville blot hellere høre det fra jer, end at læse det et sted hvor jeg ikke vidste om jeg skulle være kildekritisk :-)

Det er absolut en god ide at være kildekritisk, specielt herinde hvor der er mange "Google eksperter" Wink
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 19:12
Hej Keldp - jeg tror at jeg følger et af de overstående råd om at købe projektoren først, og derefter finde ud af hvilket størrelse lærred der passer bedst til mine behov - ellers kunne jeg sagtens være interesseret, og om ikke andet er der måske nogen der læser med der er, og som kan kontakte dig!

Hej Pallec.... hvordan kan jeg vide at du ikke har hele den sætning fra en upålidelig kilde???..... ;)
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2014 kl. 21:16
Hej kære brugere - jeg er igen på jagt efter jeres kyndige vejledning!

Hvad ville i bedømme til at være en rimelig pris for en brugt projekter, BenQ W1060 (den udgåede), lige godt 600 timer på pæren og ja, den fact at den er brugt?
Til top
Woody81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 17:31
Komplett sælger i dag BenQ W1070 til 4.790,-

https://www.komplett.dk/k/kcf.aspx?id=10640
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 17:36
hej woody, og mange tak for tippet! Kan dog se at de har én med et endnu større prisfald nemlig https://www.komplett.dk/optoma-3d-dlp-projektor-hd131xe/803048 - er det noget at overveje, eller er det at være for fiskeret på prisen?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu