recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android Tv stick til HBO Nordic mm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android Tv stick til HBO Nordic mm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android Tv stick til HBO Nordic mm
    Sendt: 23-Juli-2014 kl. 14:15
Er der nogen der kan anbefale en hdmi stick der kan afvikle hbo nordic mm? Har kik på EPTV, men de har jo aldrig noget på lager....
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 16:21
Leverer HBO Nordic mere end SD til Android-app'en?

Så vidt jeg husker leveres der kun HD til Xbox og Samsung Smart TV app'en.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 17:55
Det er bestemt muligt... men påtænker et telmore play abonnement, også ville det jo være rart at kunne udnytte det helt, SD eller ej... har prøvet HBO N på en X360, og det jetfly kan jeg sgu ikke leve med, og et nyt Tv er ikke på dagsordenen.....
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 22:51
Den nye xbox 360 4bg siger ikke det store. Kan Sagtens bruges i stuen. Mener den er 3 generation.
Det er fulde navn er xbox 360 E. Mener jeg ihvertfald



Redigeret af technology - 23-Juli-2014 kl. 23:01
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2014 kl. 09:59
Det har jeg også hørt, men søger noget der kan samle Dr arkiv, TV2 play, C More play, Netflix samt HBO under en platform, og så vidt jeg kan se må der en tv stick eller noget mini pc til... forslag hertil modtages gerne!
Til top
macsat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér macsat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2014 kl. 10:14
Jeg har en Rikomagic MK902 der er en Quad Core dims på størrelse med ATV mere eller mindre. Den virker glimrende inklusive trådløst der er et problem på mange android sticks. Har brugt den til Netflix, HBO, DR NU, DR TV og ikke mindst XBMC.

Brugerfladen i HBO er ikke så optimal når man ikke har touchskærm (den er tydeligtvist udviklet til tablet og telefon). Men det virker i fin kvalitet IMO.

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2014 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Det har jeg også hørt, men søger noget der kan samle Dr arkiv, TV2 play, C More play, Netflix samt HBO under en platform, og så vidt jeg kan se må der en tv stick eller noget mini pc til... forslag hertil modtages gerne!

Så er en Android-stick eller en PC nok vejen at gå. Vær blot opmærksom på, at du ikke får bedste billedkvalitet med de løsninger. HD leveres ikke til Android-versioner under 4.3, og mange andre tjenester leverer kun SD til Android (fordi de går ud fra, at man ser med på en telefon eller tablet).

Hvis man vælger PC'en og afspiller gennem browser får man også ofte SD fra tjenesterne, ind i mellem op til 720p, men aldrig 1080p og høj bitrate. Der findes visse apps til f.eks. Windows 8, f.eks. fra Netflix, der dog gør 1080p muligt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu