recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 48" UE48HU7505 til 9.999.-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 48" UE48HU7505 til 9.999.-

 Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 17:49
Hold nu op med skræmmekampagnen Bent !

Når vi skriver den kan tage Netflix 4K, så passer det naturligvis. Skærmen har været nedsat for Dansk supermarked skulle spille lidt med musklerne og så driller vi lidt igen. Nu er legen slut og skærmen er på vej op i pris igen.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 17:52
Tweaky.

Hvad hedder one connect boxen? Der findes jo nogle løse ender i salget, som det fremgår af indlæg.

Det er jo sælger, der juridisk har ansvaret for at købsforudsætningerne er i orden.

Redigeret af bentpetersson - 01-September-2014 kl. 17:57
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af smajli smajli skrev:

Ifølge HF klubben VAR denne model nedsat for at følge med Bilkas tilbud, idag er prisen begge steder 10999,-

Perfekt timing - jeg er en glad mand Star
Til top
Gatnuk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-April-2008
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gatnuk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 18:38
Expert.dk har den til 9.999,- i denne uge, hvis der altså stadig er nogen som er interesseret..
Til top
smajli Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smajli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 18:58

9315,-


Redigeret af smajli - 01-September-2014 kl. 18:59
Sanyo Z4
Playstation 3
Marantz SR5003
7.1 system
DALI Concept 6
DALI Concept 1 x 4
DALI Concept Center
DALI BASIS 100 subwoofer
Lissau 16:9 Fastramme hvid, 81
Samsung UE48HU7505
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 19:05
Fedt TV! Hvis man dog bare stod til at skulle udskifte.
Til top
smajli Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smajli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af Bladerunner Bladerunner skrev:

Oprindeligt skrevet af smajli smajli skrev:

Ifølge HF klubben VAR denne model nedsat for at følge med Bilkas tilbud, idag er prisen begge steder 10999,-

Perfekt timing - jeg er en glad mand Star

Idag står der på HF klubbens hjemmesiden "Forventet hovedlager 05.09.2014" :-)
Sanyo Z4
Playstation 3
Marantz SR5003
7.1 system
DALI Concept 6
DALI Concept 1 x 4
DALI Concept Center
DALI BASIS 100 subwoofer
Lissau 16:9 Fastramme hvid, 81
Samsung UE48HU7505
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 22:48
Der er IKKE en one Connect box til 7 serien. Den er pt. kun tilgængelig i 8 serien.

Man har 7-serien stoppet det i skærmen istedet og så forberedt den til one Connect når opgraderingerne kommer næste år.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 23:18
Tak for oplysningen Jan.
Et billede af one connect som MKirkelund henviser en link til, viser nedenunder data, der er nødvendige for at se uhd på Netflix.
Men på apparatets specifikationer kan læses andre data, der ikke muliggør dette. Derfor min forundring.
Læser man jeres HIFi klub-link, produktbeskrivelsen, med juridiske øjne, hvor dette TV omtales, så loves der intet sted direkte, at der kan ses uhd. Man nøjes fx også kun med i specifikationer at skrive skærmtype: uhd - tv. Hvilket skærmen naturligvis skal være for at kunne vise UHD, når man engang køber den nye one connect.
Sådan som jeg læser det, er dette tv muligvis kun uhd-ready. Jeg håber, at jeg tager fejl.
Jeg påstår ikke, at dette TV ikke kan streame eller udsende uhd, men det undrer mig, at det ikke skrives klart.
Du skal roses for, at du garanterer og dermed har købere hos dig en sikkerhed.
Alt kan være i orden. Således troede Elgigantens salgsleder også på at mit købte F9005 kunne vise UHD, men det kunne det først med en ny connect enhed.

Redigeret af bentpetersson - 01-September-2014 kl. 23:28
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 23:38
Nu er UHD mange ting. Jeg garantere at skærmen kan vise Netflix i 4K, sålænge man benytter Video-codec 265 og at HDMI porten understøtter 2.0 og HDCP 2.2

Om panelet så er klar til Rec.2020, når standarden tages i brug er straks en anden sag. Så hold gerne tingene adskilt !

Angående F9005, så havde du hos HFK netop fået Info om at skærmen IKKE kunne tage UHD før en opgradering var mulig. Det var vi helt klar over og der gælder også et par af de andre 4K skærme fra 2013, at de aldrig kommer til at vise et reelt 4K billede, da hverken HDMI eller net-codecs understøtter de gældende standarder.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2014 kl. 00:40
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:


Internethastighed skal være på min 25 med kabel. Jeg har fx 40. Så kan man køre trådløst og uden hakken.
Jeg tror at det samme gælder hvis man vil se 4K på YouTube.


Hvilken internethastighed du har ind i husstanden, har meget lidt at gøre med, om du kan streame trådløst!!

M.v.h.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2014 kl. 01:59
Jeg har tv'et og det kan uden problemer afspille netflix 4k. Dog synes jeg at der kan være lidt generelle problemer med underteksterne i netflix appen. Er som om at tv'et ikke kan følge med når der er meget dialog. Dette er observeret på flere film. På house of cards og Breaking bad har jeg ikke oplevet problemerne .
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu