recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OnePlus One - Invitationskæde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OnePlus One - Invitationskæde

 Besvar Besvar Side  <12345 50>
Forfatter
Besked
mikker1448 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikker1448 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 07:29
Takker for initiativet. Det bliver spændende at modtage invite og senere OPO.Wink
Til top
CasperF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CasperF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 14:28
Så er der sendt PM til Splinten, håber han giver lyd fra sig, da der kun er 23 timer på min resterende invite.
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 15:13
Skønt, at der er kommet lidt gang i det :-)

Til top
The Dude Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-December-2007
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 15:23
Jeg tror, jeg har misforstået brugen af formularen; eller også har jeg bare brugt den forkert. Jeg var heldig at få en invite fra en bruger på OnePlus's forum, så jeg kan godt slettes af listen igen.
Til top
Kenneth84 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2014
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 16:27
Har skrevet mig på listen men jeg kan ikke se mit navn!
Til top
jbl_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 17:39
Har også skrevet mig på listen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 17:57
syndes det er et sjovt billed der tegner sig af dette når man ser på hvormange nye bruger samt hvor mange første gangs posters der kommer frem
Til top
jbl_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

syndes det er et sjovt billed der tegner sig af dette når man ser på hvormange nye bruger samt hvor mange første gangs posters der kommer frem

jeg kan ikke rigtig se hvordan din kommentar bidrager til denne tråd. Som jeg forstår det bliver invites givet til dem i listen i den rækkefølge de står i. At man er ny bruger har ikke rigtigt nogen betydning ift det ellers har jeg nok misforstået noget der.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 19:09
Så fik jeg bestilt en 64 GB.

En stor tak til CasperF.

Jeg videregiver naturligvis mine invites herinde, når jeg får dem!!! Big smile
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 19:18
Jeg vil gerne skrive på listen, at jeg har fået invite, men kan ikke få lov på denne:

Er det til at styre?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 19:21
er det ikke lidt for spændende at have et dokument alle og enhver kan redigere i ? :)
Til top
hcgl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hcgl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 20:20
Hej drenge - det er vigtigt at pointere at det link man kan redigere, KUN er til dem jeg ikke havde informationerne på da jeg startede tråden. Alle jeg andre SKAL bruge formularen, og for at redigere trykker i på mit link til formularen endnu en gang og redigerer jeres svar så der er kryds i "Jeg-harfået-invite" feltet! :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 50>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu