recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OnePlus One - Invitationskæde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OnePlus One - Invitationskæde

 Besvar Besvar Side  123 50>
Forfatter
Besked
hcgl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hcgl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OnePlus One - Invitationskæde
    Sendt: 30-Juli-2014 kl. 01:14
Til en start: Ja - Jeg har taget mig friheden at "flytte" OnePlus One invitationssnakken over i denne tråd. Grunden til dette er at den nu ligger det rigtige sted og desuden er, efter min mening, noget mere organiseret. Før nogen spørger, så ja - jeg har flyttet den "gamle" liste over i dokumentet - i har stadig præcis samme spot som før! ;)

Nå, men hej allesammen - mange af jer har nok set det, men til de få der ikke ved det er der udkommet telefonen "OnePlus One".. Den har samme specs som de 4000kr+ telefoner som HTC One M8, Galaxy S5 osv. Forskellen er bare, at denne telefon kun koster 2100kr for 16gb og 2500kr for 64gb udgaven.. 
Her er et godt review af den:


Det lille "men" er dog, at den på grund af den store efterspørgsel kun kan købes med en invitation fra en tidligere køber. Jeg tænkte derfor at vi, ligesom mange andre forums har gjort, skal lave en invitationskæde. Det fungerer simpelthen på den måde, at man efter at have købt sin telefon sender sine invitationer videre til den næste på listen, og vi til sidst derfor alle burde stå med en telefon i hånden..!
Jeg har desuden tilføjet et punkt der hedder email - nogle invitationer kræver nemlig at man svare inden for 24 timer, og her vil en emailadresse være nyttig :)
I den liste over tilmeldte som du kan se lige herunder, kan du ikke se mailadresserne for en sikkerheds skyld. Hvis man har en invite, og ikke kan få fat i næste led her på forummet, så skriv en pm til mig, og jeg sender personens mail.

Jeg har oprettet en formular her:

I kan se invitationslisten (uden mail) her:

Det er vigtigt at pointere at det link man kan redigere, KUN er til dem jeg ikke havde informationerne på da jeg startede tråden. Alle jeg andre SKAL bruge formularen, og for at redigere trykker i på mit link til formularen endnu en gang og redigerer jeres svar så der er kryds i "Jeg-harfået-invite" feltet! :)

Når i har modtaget jeres invitation bedes i redigere jeres svar, og sætte kryds i "Jeg har modtaget" feltet! :)

Så nu mangler vi bare en til at starte kæden - let's do it recordere.dk!

PS: I må godt lige skrive i tråden her når i har meldt jer på - så bliver det lidt hyggeligere! :)


Redigeret af hcgl - 03-August-2014 kl. 20:20
Til top
MiksA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MiksA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 08:56
Godt arbejde hcgl, vi krydser fingre for en regn af invitationer i den nærmeste fremtid:-)
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 09:24
Ja, godt arbejde! Har også skrevet mig på. Dog uden e-mail, da jeg ikke vil have den stående offentlig. Så hvordan jeg modtager min invitation, hvis der endelig er en til mig en dag, ved jeg ikke :) Men nu er jeg da skrevet op! 

Godt tiltag, hcgl.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 09:41
Jeg har skrevet mig på listen :)
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 09:49
Blot til info: Jeg fik min telefon for snart 2 uger siden, og jeg har stadig ikke fået en invite at gi af. Mere så i ikke sidder og tænder julelysene for tidligt. Der er vist ikke helt hul igennem til deres oneplus one koncept endnu.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hcgl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hcgl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 09:51
Hej - hvis i ikke har lyst til at have jeres mail stående offentligt kan jeg sagtens skjule den kolonne. Hvis man har en invite, og ikke kan få fat i næste led her på forummet, så skriver man en pm til mig, og jeg sender personens mail. Hvad siger i - skal jeg skjule den? Er emailadresse en for privat ting ? :)
Til top
kradser Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kradser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:40
Super tiltag, tak! :)

Til info, så er min email privat, og jeg ønsker den ligesom andre, ikke at den er til offentlig skue, måske man kan skrive PB, for de som ønsker en besked via forum?
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:44
Hvis man sætter dokumentet til kun at kunne ses med linket i første post, er det jo heller ikke vanvittigt offentligt.
Jeg regner ikke med, at nogle af Recordere.dk's brugere sætter mig på en spamliste :-)
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:53
Jeg havde skrevet mig på, men er åbenbart forsvundet igen :-(
Jeg prøver igen...
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:54
Nå, nu er jeg på 3 gange :-)
Jeg kan godt bruge nogle stykker, men slet mig eventuelt gerne igen.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Blot til info: Jeg fik min telefon for snart 2 uger siden, og jeg har stadig ikke fået en invite at gi af. Mere så i ikke sidder og tænder julelysene for tidligt. Der er vist ikke helt hul igennem til deres oneplus one koncept endnu.

Samme her. Deres invite system virker lidt tilfældigt....
Til top
hcgl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hcgl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 19:17
Hej - jeg har nu lavet et spreadsheet uden jeres mail på. Det er dog stadig en god idé at skrive den på. Hvis man har en invite, og ikke kan få fat i næste led her på forummet, så skriv en pm til mig, og jeg sender personens mail. Og lad os så få fat i den telefon! :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 50>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu