recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp har arvet et - Beovision 7-40
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp har arvet et - Beovision 7-40

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
atpleth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2014
Sted: aarhus
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atpleth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp har arvet et - Beovision 7-40
    Sendt: 31-Juli-2014 kl. 15:54
Kære forum.

Jeg er ny her, og det er jeg fordi jeg har arvet et Beovision 7-40 på motorstand med en 7-4 højtaler.
Jeg ved ikke meget om B&O-skærme, men kan forstå at det må være en MKII, jf. billedet herunder:


Har jet reti i at det er en MKII.

Jeg har sat tv'et til - jeg har et antennestik i væggen med Stofa-signal - men synes t det er noget uklart og grynet.

Skal jeg have en boks af et eller andet HD-værk imellem antennestik og tv?

Mvh og på forhånd tak.

Anders
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 16:22

Stofa tilbyder ikke længere Analoge signaler i egne anlæg, så du skal anskaffe en modtager til TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 17:34
TV'et er givetvis uden digitaltuner. En sådan kan indbygges i TV'et. Enhver Bang & Olufsen forhandler kan hjælpe med dette.
Men det vil selvfølgelig være billigere at købe en af de billige skrammelbokse, og så tilslutte den.

M.v.h.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 22:07
Fejl

Redigeret af rasmuzzen - 31-Juli-2014 kl. 22:08
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu