recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Component kabel størrelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketComponent kabel størrelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kennethkryger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juni-2006
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Component kabel størrelse
    Sendt: 12-Juli-2006 kl. 00:07

Er der en venlig sjæl ved hvor stort et flexrør der skal til for at kunne trække et Xbox component kabel igennem?

Jeg er desværre ikke den lykkelige ejer af et sådan kabel pt., men er ved at bygge hus og vil gerne trække de rigtige tomrør nu, da jeg har planer om at købe en Xbox 360 inden for den nærmeste fremtid og jo nok skal bruge det kabel til den tid.

Jeg er især interesseret i at vide, om et 16 mm eller 20 mm flexrør er stort nok?

Mvh
Kenneth

Til top
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2006 kl. 07:30

Hej !

AV-connection har flex rør !

Til top
frankthehansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2006 kl. 10:56

Det originale component kabel er svejset sammen, så den bliver svær at få igennem et flexrør.

Du kunne klippe stikkene af og så selv montere nye efter du har trukket kablet igennem røret. Så vidt jeg husker er der en stor plastik klump der hvor kablet forgrenes ud til component stik + video og audio l+r, dvs ialt 6 phono stik. Så jeg ville vælge 20 mm og selv samle den i tv enden

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2006 kl. 11:15
Dt letteste ville være at samle sit eget stik så det kun er selve kablet du skal have igennem. Hvis du alligevel er ved at bygge, så brug et 20mm, der kommer hurtigt flere ting man vil have igennem. Og hvis du alligevel skal have alt hifi/tv/consol stående det samme sted, så træk et par rør ekstra bare som sikkerhed hvis du engang får noget nyt du gerne vil trække gennem.
Til top
kennethkryger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juni-2006
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2006 kl. 11:38

Jeg takker for svarene...

Jeg tror det ender med minimum 25 mm rør, da jeg gerne vil være sikker på at kunne trække et HDMI-kabel igennem en gang i fremtiden!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu