recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google play til Samsung Smart TV 2013-2014
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google play til Samsung Smart TV 2013-2014

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 19:03
Tak Flemming. Jeg kender Picasa gennem end del år. Desværre forsvandt selve indgangsappen, Samsung Apps hvor man oplader Apps med den nye enhed. Jeg kan ikke længere finde den på mit nye TV. På min smartphone og nye tablet hedder den nu i stedet Galaxy Apps. Og Picasa er ikke forindstilleret på TVET.
Det nye Picasa findes nu også som Google foto, der er kombineret med Google+. Men faktisk er det smartere med screen mirror. Så alt er ok.

Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:15
Alle Samsung apps findes nu i kategorier på TVET, så man skal ikke længere søge, men Picasa findes ikke her
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu