recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - slut medHBB på Samsung 2012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

slut medHBB på Samsung 2012

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: slut medHBB på Samsung 2012
    Sendt: 12-August-2014 kl. 19:29
Ja så har de sørget for vi ikke kan se det på ES8005 2012 model mere

Det er sgu for surt af Samsung
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 19:47
Ja lige lidt mere her om det

Ja surt har haft det på mit 2012 model es8005, ind til i dag men efter en opdatering . pists væk. Men jeg har da stadig mit, DR Nu Player, og Dr Bonanza Player, APPs endnu på min Hub

Men nu er jeg i triviel om jeg skal sætte mit nye Evolution Kit 2013 til mit 2012 Model, så mister jeg vel de to APPs Dr nu player og Bonanza player, er der nogen der kan fortælle om jeg mister dem ved at sætte mit Evo 2013 Kit på mit 2012 model

Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 11:36
Så er det iorden igen Så ikk problem mere Med Hbb-Tv på 2012
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 17:23
Jeg tror ikke det har noget med dit tv at gøre. Jeg kunne heller ikke få adgang til HbbTV på min Panasonic recorder i går, men i dag kan jeg godt, og jeg har ikke lavet nogen firmware opdatering.

Så det var nok enten Yousee eller DR, som havde et problem som nu er løst.


Redigeret af DrageMester - 13-August-2014 kl. 17:25
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
HomerDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomerDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2014 kl. 08:29
Hej Stone

Skal man gøre noget speciel for at få HbbTV på den model eller kan man bare gå ind i system/datatjeneste og stille til "aktiver"?
Har nemlig en ældre kollega med netop samme TV og de kan ikke få HbbTV til at spille, så jeg prøver at vejlede dem (Yousee som udbyder).

Takker


Redigeret af HomerDK - 14-August-2014 kl. 08:32
Yousee Lille Tillægspakke med Bland Selv (Hørsholm). Triax TD64 Parabol med SKY TV fra 13' øst
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2014 kl. 09:06
Gør følgende:
1. Åbn Smart Hub og ændr land til Tjekkiet. Det gøres således: tryk følgende på fjernbetjeningen ”spol frem”, 2, 8, 9, ”spol tilbage”. Nu kommer en liste over lande frem. Smart Hub resettes herefter.

2. Følg guiden her for at hente HbbTV-app’en: http://translate.google.com/translate?sl=cs&tl=da&js=n&prev=_t&hl=da&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.samsung.com%2Fcz%2Fhbbtv%2F

Hbb-tv virker nu på dit danske Smart TV. Kan du få det til at virke? Giv gerne en melding herunder.

Ja ind i system og sætte data til Aktiv
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 18:49
Jeg har med nogen success fået Hbbtv til at virke på mit ES8005 vha. tjekkiet-metoden.

Mit problem er bare nu, at hver gang jeg tænder tv'et så skal jeg ind og koble manuelt op på nettet :-( Den gør det ikke automatisk.

Tv'et er opdateret med nyeste software.

Tør jeg nulstille mit tv helt? Mister jeg så ikke mit hbbtv ?

Andre der har været ude for dette?
Det virkede fint før.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu