|
SOLGT: Synology Disk Station DS212+ |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2014 kl. 15:48 |
|||
-SOLGT- Fejler absolut intet og leveres i original æske. Kvittering haves. Befinder sig i 2670 Greve. Kan afhentes eller sendes (PostDanmark, GLS eller hvad du syntes). Så har du en tidligere Synology og gerne vil udvide den til endnu bedre (jeg startede med 101) eller bare måske gerne vil i gang med at have en egen server, så er dette muligheden. Læs mere om produktet her Byd gerne. Vi starter på 850 kr. /Jesper --- Bud kører frem til søndag d. 17/8-2014 klokken 19:00. Såfremt bud sker 15 min. før forlænges bud runden med 15 min. -SOLGT-
Redigeret af Packer - 27-August-2014 kl. 10:10 |
||||
![]() |
||||
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hvor gammel er serveren?
|
||||
![]() |
||||
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
|||
Hej
Fra marts 2012. (også tilrettet i annonce). /Jesper
|
||||
![]() |
||||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
|||
Jeg har en 210J der kører raid... Ved du om man bare kan sætte de 2 diske i en 212+?
Altså uden at slette indholdet på diskene? |
||||
![]() |
||||
Hougaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
|||
Redigeret af Hougaard - 16-August-2014 kl. 07:19 |
||||
Vh Jan
|
||||
![]() |
||||
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
|||
Hvor i landet befinder den sig?
|
||||
![]() |
||||
|||
Hej
Ja det er jo en klassikker at det ikke står. Befinder sig i 2670 Greve. (rettet i annonce) Jesper
|
||||
![]() |
||||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
|||
Hejsa.
Tager du bud under 850,-? Kan se en nyere model koster omkring en 1000 kroner fra ny.. |
||||
![]() |
||||
|||
Hej
Syntes allerede den ligger pænt nede i pris, så umiddelbart nej. Hvilken ny model er det der koster omkring 1000 kr. Jesper
|
||||
![]() |
||||
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
|||
DS 214se kan fåes til 999 kr, men man kan slet ikke sammenligne et low end DS214se med en noget mere High end DS212+ som har 2x clock frekvens og ram.
Umiddelbart burde DS212+ stadigvæk være 214se langt overlegen.
DS212+ =
DS214SE =
|
||||
![]() |
||||
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
|||
Jeg har en ds211j, som hoster gevaldigt, når man beder den om noget, så jeg overvejer kraftigt, om jeg skal melde ind.
Jeg ville i hvert fald langt hellere gå efter en 212+ end 214se. Indtil videre tror jeg, at jeg overvejer nærmere, men det virker som en ikke urimelig pris :-)
|
||||
![]() |
||||
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
|||
850kr afhentet
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |