recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min aktive HK subwoofer brummer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min aktive HK subwoofer brummer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
David84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min aktive HK subwoofer brummer
    Sendt: 15-August-2014 kl. 23:15
Hej

Jeg har et Harman Kardon HS350 surround system, med aktiv subwoofer.

Nu er subwooferen begyndt at brumme. Den brummer skiftevis højt og lavt, men man kan ikke holde ud, at have den tændt.

Jeg har prøvet følgende:

- At skrue helt op og ned for subwooferen, for at provokere den.
- Tage sikringen ud, og sætte den i igen.
- Prøvet at justere og skifte div stik, da jeg troede det var dem, som måske var beskadiget.

Fandt faktisk ud af at det ikke gjorde nogen forskel, om der overhovedet var stik i eller ej. Den skal bare være tændt så brummer den.

Nogen forslag til hvad det kan være, eller skal den til en doktor?

Det skal siges at anlægget har været pakket ned i 2 måneder ifm flytning.

Mvh David
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 23:41
Til doktor. Den har sandsynligvis fået lytsygen.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 00:31
Er der nogen kabler, eller andre elektriske apparater i umiddelbar nærhed af kabler til din Sub, det kan faktisk være det. Er der noget af det ovennævnte, så prøv at slukke for det pågældende mens du benytter din Sub. Stopper brum når du slukker for et eller andet, så har du svaret Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 08:53
Mener HK døjer en del med deres subs.
 Lars fra sound2vision som selv er HK forhandler, har fortalt at de gentagende viser fejl på nogle udvalgte sub modeller.
Til top
David84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 10:12
Tak for jeres svar.

Det bliver doktoren.

Kender i en fin en af slagsen, beliggende omkring Stenløse 3660?

Med tak
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu