recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se gammel teknik hos DR museum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se gammel teknik hos DR museum

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Se gammel teknik hos DR museum
    Sendt: 18-August-2014 kl. 17:01
Hej

Jeg har tidligere lavet et emne om at DR´s gamle radio og især TV teknik kunne ses hos DR museum i den gamle TV-by i Søborg

Men tidspunktet Onsdag kl 13-15 var ikke så god da mange var arbejdsramte og der blev kun et par rundvisninger ud af det, da de åbnede op første gang i Dec. 2013

Så nu har de ændret tidspunktet til en Lørdag eftermiddag og afventer tilmeldte for at fastsætte en dato

Jeg har ikke selv noget med DR museum at gøre, men har været på en enkelt rundvisning og vil gerne med på flere rundvisninger, men pga. for få tilmeldte har der som sagt kun været et par stykker.

Derfor gør jeg opmærksom på ændring af tidspunktet på siden her, så der kan blive flere rundvisninger, også for at sprede kendskabet til DR museum, for de der her måtte have interessen for gammel TV og radio teknik og der er rigtig meget af det med 4-5 rundvisere der guider de besøgene med speciale på hver deres område

Der kan læses mere om DR museum på DR museums hjemmeside

Hilsen Ulrik

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 18:52
Her er et link:

http://www.drmuseum.dk/35241913

Hilsen Carsten


Redigeret af csell - 18-August-2014 kl. 18:52
Til top
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 18:58
Takker... Jeg var bare i tvivl om man måtte linke på siden, derfor skrev jeg ikke linket

Hilsen Ulrik

Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:34
Godt initiativ med at ændre fra onsdag klokken 13:00 til en lørdag eftermiddag. Jeg går ud fra, at det er dig, Ulrik, som har formået DR museum til at ændre dagen. Jeg har set DR museum hjemmeside, hvor det nu er lørdag eftermiddag rundvisningen foregår. Så kan også det arbejdende folk med flere få en (bedre) mulighed for at få en DR museum rundvisning.
Jeg var selv en ud af i alt 5 personer, som var på første rundvisning onsdag den 4. december 2013. Fed oplevelse.
Doo Wop
Til top
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:53
Jeps, kan ikke komme uden om, at jeg har foreslået ændringen til dem, lidt synd at man ikke har reklameret mere for museet. Jeg har prøvet at søge efter Ringsted tekniske museums e.mail, man har ikke kunne finde en e. mail på deres hjemmeside.

Ja det var en fantastisk god tur og den skal for mit vedkommende helt klart gentages, hvis der bliver nok til en rundvisning eller flere.
Til top
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:54
Med Ringsted tekniske museum e.mail mente jeg at foreslå ændringen af tiden og at museet eksistere for dem der ikke vidste det
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu