recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny smart TV indkøbt.... men....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny smart TV indkøbt.... men....

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny smart TV indkøbt.... men....
    Sendt: 19-August-2014 kl. 23:30
......hvilken streaming tjeneste er den bedste?

Netflix, Viaplay, Yousee's (husker ikke navn), HBO, andet ?

Vi har Netflix i øjeblikket men overvejer Viaplay - har dog hørt rygter om at den billedmæssige/lydmæssige kvalitet lader noget tilbage at ønske på Viaplay.
Har det noget på sig?

Slutteligt Champions League..... er der andre alternativer end TV3+ og Viasat sport?
Begge er lidt dyrtkøbt synes jeg - har yousee mellempakken p.t. udelukkende pga CL
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 19:43
Det bedste til hvad? - de har hver især deres styrker og særdeles unikt indhold - derfor er det faktisk rimeligt svært at snakke om hvad der er det bedste.
Hvis du forklarer lidt om hvad du prioriterer - så vil det unægteligt hjælpe gevaldigt.
Hvad angår CL - så nej. Der er ingen andre løsninger. (altså CL bliver jo vist på viaplay også.)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 20:34
Det eneste som understøtter dem alle sammen af dem du nævner er Samsung.

CL kan også klares via ZDF hvis man kan leve med tysk kommentator. Så via parabol.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Det bedste til hvad? - de har hver især deres styrker og særdeles unikt indhold - derfor er det faktisk rimeligt svært at snakke om hvad der er det bedste.
Hvis du forklarer lidt om hvad du prioriterer - så vil det unægteligt hjælpe gevaldigt.
Hvad angår CL - så nej. Der er ingen andre løsninger. (altså CL bliver jo vist på viaplay også.)

En ting er indholdet - det kan jeg nok finde og vurdere på nettet.
Noget andet er hvor godt det fungerer - altså billed/lydkvalitet, betjening og hvor tit der kommer nye film/sæsoner af serier m.m. og det var dér jeg gerne hørte om erfaringer.

Tænkte nok at jeg må bide i det sure æble og fortsætte med mellempakken - den koster 199 hos mig så det er stadig billigere end Viaplay Sport - og jeg ser stort set ikke andet sport end F1, Premiere league og CL.
Så er der jo også lidt flere kanaler.

Så må jeg bare finde frem til hvilken streaming leverandør jeg skal benytte fremover til film og serier.
Jeg er ikke vildt imponeret over udvalget hos dem jeg har checket indtil nu....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu