recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic BCT-940
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic BCT-940

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic BCT-940
    Sendt: 04-September-2014 kl. 17:39
Er der nogen, der har købt denne maskine?

Jeg har - men den kommer kun med tysk manual. Jeg kan ikke finde en engelsk manual nogen steder. Har nogen haft held med at finde en sådan?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 17:44
 
 Mon der er en, det er jo en model til det Tyske marked.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Er der nogen, der har købt denne maskine?

Jeg har - men den kommer kun med tysk manual. Jeg kan ikke finde en engelsk manual nogen steder. Har nogen haft held med at finde en sådan?

Jeg tror, at den kommer. Modellen er jo ret ny.

Er der noget bestemt, du ikke forstår? Ellers kan jeg måske hjælpe. Taler (af gode grunde Wink) flydende tysk.


Redigeret af azrael - 04-September-2014 kl. 18:09
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Mon der er en, det er jo en model til det Tyske marked.

Jeg har da en engelsk manual til min 820'er (også købt i Tyskland).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Er der nogen, der har købt denne maskine?
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg tror, at den kommer. Modellen er jo ret ny.
Det håber jeg da. Den eksisterer som sagt til min 820'er.
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Er der noget bestemt, du ikke forstår? Ellers kan jeg måske hjælpe. Taler (af gode grunde Wink) flydende tysk.
Jeg har ikke pakket den ud endnu, men er meget nysgerrig mht. den internet-funktionalitet (programmering via InterNet, streaming af indhold over InterNet). Havde håbet at læse lidt om det på vej på arbejde i morgen .

Og så synes jeg jeg har hørt lidt om, at den har en bedre EPG-optage-funktion, hvor man kan sætte den til at optage alle programmer med et matchende navn, f.eks. alle "Vikinger" fra DR3 uden at man behøver at kode hvert enkelt tidspunkt ind manuelt. Er det korrekt?

Jeg får jo kigget nærmere på den i weekenden, når jeg slutter den til, men kan godt lide at studere manualerne, så jeg kan lære alle funktioner den har.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:


Jeg har ikke pakket den ud endnu, men er meget nysgerrig mht. den internet-funktionalitet (programmering via InterNet, streaming af indhold over InterNet). Havde håbet at læse lidt om det på vej på arbejde i morgen .

Ja, lige på vej til arbejde kan jeg nok ikke hjælpe med simultanoversættelse... Tongue
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:


Og så synes jeg jeg har hørt lidt om, at den har en bedre EPG-optage-funktion, hvor man kan sætte den til at optage alle programmer med et matchende navn, f.eks. alle "Vikinger" fra DR3 uden at man behøver at kode hvert enkelt tidspunkt ind manuelt. Er det korrekt?

Du har helt ret. Den nye model har "keyword recording", så man kan angive et nøgleord og så leder optageren *dagligt* igennem EPG og lægger automatisk optagelser ind.

Har lige hurtigt skimmet beskrivelsen igennem og der er nogle ting man skal være opmærksom på, såsom der kun gennemsøges for nøgleord enten for de første 250 kanaler, hvis optageren står til "Alle kanaler" eller for de første 50 favorit kanaler. Og som standard slettes optagelser optaget via nøgleord efter 10 dage, men det kan slås fra. Og nøgleordsoptagelisten vises ikke i den normale timeroptagelsesliste, men i sin helt egen.

Der er mere, men det er sådan lige funktionen i grove træk.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 20:25
Jeg har lige bestilt en i dag. Hvor har du købt den
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 06:33
Jeg købte min hos Amazon.de.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 06:34
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Der er mere, men det er sådan lige funktionen i grove træk.
Mange tak. Det lyder interessant og brugbart...

Bare lige ét ekstra spørgsmål før jeg pakker den ud:

Man kan godt indstille brugerinterfacet på recorderen til engelsk, ikke?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 07:49
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Der er mere, men det er sådan lige funktionen i grove træk.
Mange tak. Det lyder interessant og brugbart...

Bare lige ét ekstra spørgsmål før jeg pakker den ud:

Man kan godt indstille brugerinterfacet på recorderen til engelsk, ikke?

Lige præcis der kan jeg ikke give dig et entydigt svar. Men punkt 3 og 4 på side 6 i manualen lyder:

3 Wählen Sie die Sprache aus und betätigen Sie dann [OK].
4 Wählen Sie das Land aus und drücken Sie dann [OK].

Så der skulle være mere end ét sprog at vælge imellem. Om Engelsk er iblandt kan jeg ikke sige, men det ville egentlig undre mig lidt, hvis ikke der var.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 08:44
Okay - jeg troede, at du havde en 940'er.

Er der andre, der ved (med sikkerhed) om engelsk er en af sprog-mulighederne på denne recorder?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 09:59
De tidligere modeller har været med engelsk som en mulighed så jeg håber da også den her har. Ellers tror jeg min bliver sendt retur
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu