recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O efterfølger til H6?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O efterfølger til H6?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ambs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ambs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O efterfølger til H6?
    Sendt: 11-September-2014 kl. 13:49
Hej

Der skulle vel ikke være nogen derude har har noget insider kendskab til fremtidige produkter hos B&O.
Sagen er at jeg rigtig godt kan lide deres hovedtelefoner H6, specielt at de ikke er så dybe, men læderet gør skam heller ikke noget :-) dog er de trådet, hvilket jeg ikke rigtig gider mere, har vænnet mig til mine trådløse fra sony (bluetooth)
Jeg har prøvet at skrive til B&O for at hører om der skulle komme nogle "H6"er med bluetooth på markedet på et senere tidspunkt. De svarede selvfølgelig at de ikke kunne fortælle om fremtidige produkter, det var også det svar jeg savde forventet, men det ville være dumt ikke at spørge. 
Nu spørger jeg så her. Er der nogen der ved om B&O kunne finde på at sende et sådan produkt på marked?

Mvh. André  


Redigeret af Ambs - 11-September-2014 kl. 13:49
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 10:41
Så er de trådløse B&O Play H8 kommet, som du nok har set, til kr. 3.699,-

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=12078

Mvh. Jørgensen
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 10:59
Desværre er H8 on-ear og ikke over-ear ligesom H6. Jeg ejer selv H6 og kunne måske være interesseret i en trådløs version, men jeg har endnu ikke oplevet on-ear hovedtelefoner, der ikke giver mig ondt på ørerne efter et stykke rid.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 11:08
Og man kan ikke bare udskifte koppen på H8 med den fra H6?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 11:29
Nu har jeg kun set billeder af H8, men koppen virker noget mindre, så man ikke bare kan benytte puderne fra H6.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu