recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kanaler på eyetv mangler! HJÆLP!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kanaler på eyetv mangler! HJÆLP!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kanaler på eyetv mangler! HJÆLP!
    Sendt: 21-September-2014 kl. 11:31
Hej alle,

Jeg har købt en Terratc H7 for en del år tilbage og den har fungeret glimrende. Nu har jeg så endelig fået taget mig sammen til at få et ekstra kort fra Yousee så jeg skulle kunne se de kodede kanaler jeg betaler for. Det handler om Discovery Channel, TV3 Sport HD, og Disney Junior. Disse dukker op i eyetv, MEN den fortæller mig at kanalerne er krypteret når jeg prøver at se dem. 

Hvad kan der være galt. Jeg har to styk. Terratec H7's og har prøvet på begge to med samme resultat. 

Er der nogle herinde som har Yousee hvor det virker med kodede kanaler og bruger Terratec H7 sammen eyetv.

Håber der nogle kloge hoveder der vil komme med deres bud.

Jeg har iøvrigt søgt på nettet for en løsning, men uden det store held desværre.

Med venlig hilsen

Mark
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 11:48
Du skriver intet om hvilket CA modul du har, er det egnet til Yousee?

Mvh. JørgenT
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 11:50
Hej Jørgen,

Ja det ville være en god oplysning....

Det er købt igennem yousee sammen med det ekstra kort.
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Mr. Laursen Mr. Laursen skrev:

Ja det ville være en god oplysning....

Det er købt igennem yousee sammen med det ekstra kort.
Ja, så burde det jo være OK.  Big smile
Jeg har aldrig prøvet Eyetv, bruger selv DVBViewer. Og det er et par år siden at det var med abonnement kort.
Men kan huske der var mulighed i indstillinger menupunkt for at se om CA og kort kunne "ses" af og snakke med software. 
Ved ikke om der findes noget tilsvarende i Eyetv?
Ellers er der jo mulighed for at kort vender forkert. Wink

EDIT: Har du mulighed for at teste CA modul + kort i et TV?

Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 21-September-2014 kl. 12:08
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 18:24
Ja jeg kunne selvfølgelig lige smide det i min samsungboks fra yousee. 👍
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af Mr. Laursen Mr. Laursen skrev:

Ja jeg kunne selvfølgelig lige smide det i min samsungboks fra yousee. 👍
Det vil så kun være kortet du får testet, og ikke samspillet mellem CA modul og kort.

Mvh. JørgenT
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 19:14
du skal nok prøve at google CA-modulet sammen med terratec H7 og se om de er kompatible.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 20:39
Kan det være noget med mpeg4 kodning den ikke kan klare?
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 20:42
På dvb-c kanalerne vel og mærke, jeg mener engang jeg læste om at h7 var et no-go på yousee betalingskanaler efter de gik fra dvbc mpeg2 til dvbc mpeg4... Men jeg er da ikke helt sikker
Mvh

René
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 21:38
nej H7'eren er fuldt ud kapabel til at håndtere h-264 dvb-c. 
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 17:40
Nu har jeg prøvet at bytte rundt på kortene. Det originale kort fra yousee, som jeg ved virker, virker stadig ikke i H7'eren. Ekstrakortet virkede til at starte med ikke i min samsungboks fra yousee, men det var pga. rettigheder som nu er fikset. 

Det er er sådan med begge kort at hvis de ikke sidder i H7'eren så er der INGEN kanaler. Så siger den bare krypteret til dem alle... Hvis det sidder i så er der forbindelse til alle dem der er i min grundpakke og mellempakken. MEN IKKE TIL MINE 3 TILLÆGSKANALER. Det er p.... irriterende.

Kan det være CA-modulet det er galt med? Forstår dog ikke at alle andre kanaler enten virker eller ikke virker alt efter om kortet er i H7'eren. Det tyder jo på at den læser kortet godt nok eller er der noget specielt med de her tillægskanaler?

Irriterende at det ikke bare virker "ud af æsken"
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 20:35
hvilket var årsagen til at jeg i mit første indlæg bad dig tjekke om CA-modulet var kompatibelt med H7'eren
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu