recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?
    Sendt: 21-September-2014 kl. 17:24
Har købt mig et Samsung HU8505 dog kan jeg ikke få netflix til at virke..


hver gang jeg starter den op siger den bare fejl og når jeg prøver at fejlsøge så skriver den der er ingen forbindelse til Netflix Servere men jeg har internet adgang den er der grøn ved..

nogen der har en ide ?

j
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 17:59
Hvis det er en helt nyt TV så vent 24 timer. Ved ikke hvorfor, men det var det der skulle til på mit H7005.
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 18:58
super tak vil jeg prøve.. det er helt nyt stod i kø i 40 min i morges :-)

undrede mig lidt da jeg ikke engang når at komme til log-in

Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 22:12
Jeg havde prik det samme problem med mit 7505.
Opdaterede firmware og endte også med en strøm af og på.
Nu spiller det bare max Smile
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 22:38
hmm jeg kan sgu ikke få liv overhovedet nu.... prøvede at nulstille Smart Hub endda to gange det har bare resulteret i SORT SKÆRM når jeg starter app'en den viser hverken den røde skærm eller ligende...

kan det passe Netflix app kun fylder 64 kb ?? det står der nemlig når jeg tjekker inde under app video katagori.

mit 8505 opdaterede ved første opstart til nyeste firmware 1160, sjovt nok er den nyeste på samsung.dk 1156

vil det hjælpe at nulstille hele tv'et
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 07:34
Har du haft taget strømmen helt ?
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 19:51
prøvede at tage strømmen fra tv'et hvilket resultere i at Netflix starter fint op og kører som den skal..

Dog virker det så ikke igen hvis man går ud af programmet og åbner den igen så er der bare sort skærm...


Til top
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 20:29
hvis man er i tvivl om NETFLIX virker , så brug denne side :-)

http://downdetector.dk/

Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 20:31
det er ikke netflix der er problemer med da det virker på PS4 og alle andre af mine enheder

overvejer at prøve og nulstille mit tv helt og se om det løser problemet
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

prøvede at tage strømmen fra tv'et hvilket resultere i at Netflix starter fint op og kører som den skal..

Dog virker det så ikke igen hvis man går ud af programmet og åbner den igen så er der bare sort skærm...

Mystisk..... jeg kan bekræfte at Netflix app er på sølle 64k.

Min siger 29/8 - V4.07461
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 23:10
forstår simpelthen ikke den ikke kører... og jeg kan sgu ikke finde ud af og nulstille hele tv'et, kan kun nulstille Smart HUB... problemet med Netflix går i sort kom efter jeg nulstillede Smart HUB

kan man ikke nulstille hele tv'et ?
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 12:05
Jeg tror du skal installere denne opdatering hvis du ikke har gjort det:

Opgraderingsfil (USB)
All Windows, 1014.49 MB, exe, Multisprogdisplay
Version : 1151.7
2014.08.08 tooltipbox

Jeg er med på at den opgraderede til 1160 under installation men jeg skulle lægge en fix på i samme størrelse som denne før mit TV virkede som det skulle.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu