recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W Matrix 804 Walnut +2 forstærkere + 1 dac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W Matrix 804 Walnut +2 forstærkere + 1 dac

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jeppebc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppebc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&W Matrix 804 Walnut +2 forstærkere + 1 dac
    Sendt: 21-September-2014 kl. 18:13
Jeg har et anlæg bestående af et par højttalere, 2 forstærkere, en masse kabler og en dac. Jeg sælger gerne tingene hver for sig.

B&W Matrix 804 Walnut

Nypris:12000 kr.

Fantastisk højttaler, som skal høres !

4500 kr.

Music streamer 2

En rigtig god USB Dac, som virkelig vil få utroligt meget ud af anlægget til prisen!

Pris: 800 kr.

Begge forstærkere er til salg, men hvis det er hele anlægget, som man vil have fat i, så vil jeg klart anbefale Pioneer forstærkeren. Den har 120 watt og den spiller efter min mening fantastisk. Den er stor, men hvad gør man ikke for at bassen sidder lige i skabet? Den har dog ikke HDMI, hvilket er et minus.. Der er dog måder at arbejde udenom, som har virket rigtig godt for mig.

Pioneer vsx-2014i forstærker 120 watt ( Rigtige watt )

Pris: 2500 kr.

Onkyo TX-SR607 forstærkeren 90 watt og har hdmi (Rigtig god til hjemmebiograf)
Pris:1500 kr.

Kabler er inkluderet i priserne.

God lyd opfattes meget forskelligt, så vil helt klart anbefale at du kommer og hører det før at du bestemmer dig :-) Har du nogen spørgsmål, så spørg endelig! Lad mig høre hvad der har fanget din interesse og lad os finde ud af noget ! Så smid mig en sms eller ring og så aftaler vi nærmere ;-)

Redigeret af Jeppebc - 21-September-2014 kl. 18:57
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 18:17
Vil du smide modelnumre på forstærkerne? Ellers er det umuligt at forholde sig til hvad du sælger.
Til top
Jeppebc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppebc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 18:23
Gjort :-)

Redigeret af Jeppebc - 21-September-2014 kl. 19:27
Til top
winberg2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Januar-2011
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér winberg2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 19:49
Vil du slippe dine B&W Matrix 804 Walnut for 2200?
Til top
Jeppebc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppebc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 19:52
De spiller perfekt, så 2200 er for lidt.. Hvis du kan give 4000 d.1 kan jeg lægge dem til side til dig?
Til top
winberg2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Januar-2011
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér winberg2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 21:53
Så meget kan jeg desværre ikke betale for dem, så jeg må sige pas
Til top
Jeppebc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppebc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 23:41
Hvad er højest bud? Når du hører dem vil du blive overbevist, den er 100 :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu