recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB-HDD på Panasonic bct73
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB-HDD på Panasonic bct73

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ole kr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-December-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole kr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB-HDD på Panasonic bct73
    Sendt: 22-September-2014 kl. 10:14
Hej
Jeg har en Panasonic bct73 med 500 Gb HDD. Nu har jeg så købet en ekstern Hdd- en Western Digital My Book på 2 Tb. Den fungere også godt nok. Når jeg sætter Panaen på standby så går disken også standby.
Men når jeg tænder Panaen igen så kan den ikke finde disken. Først når jeg tager usb-stikket ud og sætter det ind igen så kan den finde disken og vise indholdet i oversigten.
Panasonic anbefaler ellers Western Digital.

Er der nogen der er stødt ind i lignende problem.

Ellers vil jeg gerne om nogen kan oplyse hvilke typer diske der kan køre på en Pana.

Mvh
Ole
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 10:16
Nogen gange ta'r det bare tid inden den finder usb'en. Du må væbne dig med tålmodighed. Men hvis det haster så må du trække stikket.
Til top
ole kr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-December-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole kr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 16:35
Tak for svaret, men det gik ikke. Ca. hver anden eller tredje gang jeg tænder for optageren finder den USB-HDD i løbet af nogle sekunder, ellers ikke ligegyldig hvor længe den står.
Jeg har returneret den og forhandleres erkendte at problemet sikker var at der er noget autostandby på den type og at arbejder ikke godt sammen med Panaen.
Jeg har så prøvet en WD My Passport AV-TV, men den duer heller ikke den er beregnet til TV med USB-optagefunktion.

Så nu vil jeg gerne om der er nogen der vil melde ind om hvilke USB-HDD der kan køre på sådan en Pana. Helst det nøjagtige typenummer.

På forhånd tak
Ole
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2014 kl. 10:23
Jeg har ikke min pana på strømbesparende, det er måske det der gør forskellen. Min usb er i øvrigt en WD Elements
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu