recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garanti Hifiklubben second hand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Garanti Hifiklubben second hand

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Garanti Hifiklubben second hand
    Sendt: 22-September-2014 kl. 11:36
Jeg har købt et sæt B&W p7 hovedtelefon herinde fra anden bruger, men oplever en raslen i den ene højtaler ved dyb bas. Jeg har udelukket at det ikke er kilden der er problemet.
 
Der skal stadig være garanti fra HK, men skal jeg rette henvendelse til den butik de er købt i (Ligger på fyn), eller kan jeg "beklage" mig i enhver hk?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 11:38
det er en kæde du burde kunne beklage dig i enhver butik, hvis du har en kvittering..

det er jeg blevet henvist til, hvis jeg får problemer.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 11:49
Ok det lyder godt:-). De må få et visit i løbet af ugen:-)
Jeg kunne bare ikke aflevere min Soundbar andre steder end den hvor den var købt
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 12:25
Du aflevere den bare til din nærmeste Hfk og så sender de den videre, med mindre de allerede fortæller det ikke kan betale sig og du så får et par nye.

Husk at melde tilbage hvad de kom frem til.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu