recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HT P1200 eller HT SF1000 eller HTS9800W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHT P1200 eller HT SF1000 eller HTS9800W

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Emne: HT P1200 eller HT SF1000 eller HTS9800W
    Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 08:11

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Jeg har selv philips hts9800W, og den spiller fint alle mine udenlandske film, som er region 1, uden at jeg har været inde over. Man kan dog også gøre den kodefri via et par simple indtastninger via fjernbetjeningen..

Har selv dette anlæg og vil gerne gøre afspilleren kodefri. Hvad er de magiske tryk på remoten?

Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2007 kl. 12:43
Jeg har selv philips hts9800W, og den spiller fint alle mine udenlandske film, som er region 1, uden at jeg har været inde over. Man kan dog også gøre den kodefri via et par simple indtastninger via fjernbetjeningen..
Til top
aslan20 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2007 kl. 01:15
kan sælge til 5500kr helt nyt med garanti . Philips hts9800w
Vedat Aslan
Til top
Jhones Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2007 kl. 22:17

Hej hvis du mener ht-p1200 og om den kan tage brændte dvd´er

jeg har selv haft den og de skulle brændes med nero og det skulle være uden CSS koder.

men min Samsung var der problemer med den kunne ikke repareres så jeg fik penge retur og købte så TXQ 120.

Til top
Mogensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-September-2007
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2007 kl. 17:07
Hejsa, har læst de fleste af jeres inlæg, har dog ikke lagt mærke til om der er nogen der har skrevet om dvd'en er kodefri, er der nogen der ved noget om dette?
Til top
Matti Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 21:11

Jeg har også lige et par spørgsmål til det her emne.. jeg skal ud og købe et anlæg til ca. 7000 kr.. måske lidt mere. Og det skal se ordentligt ud, og kunne spille musik - ikke kun film. Overvejer virkelig det her Philips HTS9800 eller Samsung HT-P1200, men nu er det sådan at jeg ikke regner med at skifte til fladskærm lige foreløbig. Mit tv er et 32" Panasonic (ca. 9 mrd gl.) og jeg har samtidig en KiSS VR-558 sat til...

Har absolut ingen erfaring med disse nye HDMI-digitale signaler.. Så derfor spørger jeg:

Kan jeg bruge min KiSS og tv sammen med de ovenstående anlæg?

På forhånd tak :)

VR-558 400 GB, Grundig DVB-T, Panasonic 32"
Til top
Vesterholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 20:04

Hey

Jeg bestilte faktisk Philips HTS9800, men efter at have ventet på det i to en halv måned gad jeg ikke mere, jeg blev mere eller mindre træt af at se på anlægget, og kunne ikke lide designet mere.

Jeg afbestilte det og tog i stedet for Samsung HT-P 1200 med hjem, og det har jeg sku ikke fortrudt, det har et lækkert design og en god lyd.

Nu har mit arbejde så fået Philips HTS9800 hjem, og vi har afprøvet det. Jeg syntes faktisk det er rimeligt pænt, men jeg kan bedre lide lyden i Samsung HT-P1200. (Så er det heldigt jeg købte det)

 

Til top
sasa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 14:29
Er der en der ved om baghøjtalerne SKAL tilsuttes trådløst? skal de have strøm hvis de skal køre trådløst og hvilke KRAV er det til sender/modtager placering af den trådløse forbindelse?
--Samuel
Sony KDL-46X3500, PS3, Sony STR-DA5200ES, KEF KHT3005
Til top
nstelmach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2006
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 23:29

Jeg har en server og 3 PCer der alle kører MS styresystemer og det er simpelthen for ustabilt og stjæler for meget af min tid til problemløsning, til at jeg gider have endnu en MS enhed at bøvle med...

MS mediecentre er jo stadig bare en PC hvor man har genbrugt XP med en anden brugerflade...Det er den korte vej til hurtigt at lave en multifunktionsmaskine til markedet, men jeg vil have en box som er bygget fra bunden for både software og hardware.

90% af koden i XP bliver ikke brugt i et mediecenter, men det tilfører systemet 90% mulighed for bugs og ustabilitet. En box som er bygget fra bunden har kun den software der er nødvendig for at drive funktionerne i maskinen...Det er den korte forklaring på hvorfor der ikke skal stå MS på mit mediecenter...

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 22:37
Hvorfor må der ikke stå Microsoft ?
Til top
nstelmach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2006
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 22:35

Yep jeg har bare et problem......Der skal ikke stå Microsoft på æsken....og igen andre som opfylder mine krav

Men det skal nok komme...

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 17:42
Lyder som et mediecenter du skal ud i.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu