recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2 gulvhøjtalere og 1 forstærker [SOLGT]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2 gulvhøjtalere og 1 forstærker [SOLGT]

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2 gulvhøjtalere og 1 forstærker [SOLGT]
    Sendt: 22-September-2014 kl. 17:45
Hej alle

Jeg er desværre nødt til at skille mig af med mine 2 gulvhøjtalere og min forstærker, da konen ikke rigtigt er enig i at det er vejen frem længere.

Det drejer sig om:



Sælges enten separat eller samlet for 2.500 kr.

Befinder sig i Brønshøj og kan afhentes man-tir-ons og søndag.






Redigeret af Caulnian - 02-Oktober-2014 kl. 21:08
Til top
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 13:08
Bump
Til top
Emahs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Odense, DK
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emahs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 15:58
Hvor gamle er de?
Og kommer du i den nærmeste fremtid vest for storebælt?
Til top
M.Madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 19:56
Hmm hvad skal du ha for konen?
Til top
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 17:28
Forstærkeren er fra august 11, mener jeg. Højttalerne og også købt (brugt) der, og jeg mener at den tidligere ejer sagde, at de var 4 år gamle der.

Dog har jeg ingen planer om at komme vest for Storebælt foreløbig :)

Konen fås billigt :)
Til top
Emahs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Odense, DK
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emahs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 19:51
Det er bare i orden.  Desværre kommer jeg heller ikke øst for storebælt.
Held og lykke med salget :)
Til top
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 12:22
Op :)
Til top
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 06:34
NY PRIS - se #1
Til top
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 06:49
Morgen op
Til top
gruma09 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gruma09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 10:04
Hej,

Jeg har sendt dig en personlig besked, fordi jeg er interesseret i din onkyo forstærker.
Hilsen
Flemming Stausholm
Til top
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 12:23
Hej Flemming - jeg har en, der kommer i dag eller i morgen og som er interesseret i det hele, så jeg holder lige igen med at skrive til dig, hvis det er i orden.

Charly
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu