recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fejl: kan ikke afspille fra whs på wdtv & popcorn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fejl: kan ikke afspille fra whs på wdtv & popcorn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: fejl: kan ikke afspille fra whs på wdtv & popcorn
    Sendt: 22-September-2014 kl. 22:19
Hej alle

Jeg har en whs 2011 som lige pludselig ikke kan stream til mine 2 x a200 popcorn hour og wdtv live via smb. 
På serveren har jeg installeret plex. Når jeg tilgår plex media serveren via popcorn & wdtv fungere det dog.
Hvis jeg bruger xbmc på min pivos fungere det også fint. Jeg kan også streame via file explore til min android tablet

Hvis jeg browser i mine mapper er alt normalt. Det er først når jeg vil se en film at popcorn eks. Siger could not play.
Det er både mp3, jpg og alle film typer så som mkv, iso osv.

Jeg syntes det er en meget mystisk fejl og kan ikke google mig til svar på denne!

Jeg håber virkelig i kan hjælpe inden jeg geninstallere serveren og bruger 10 timer på det. Jeg vil være dybt taknemmelig for alt hjælpClap

\Søren
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 22:53
Tyder på der er gået noget galt med tilladelserne til popcorn
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 06:56
Desværre ikke.
Alle mine enheder tilgår serveren med samme rettigheder: guest.
Jeg har prøvet at fjerne alle rettigheder og ligge dem på igen. Det har ikke hjulpet

Ellers tak for forslaget
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu