recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vedr. den gratis 30 GB plads på OneDrive...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vedr. den gratis 30 GB plads på OneDrive...

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vedr. den gratis 30 GB plads på OneDrive...
    Sendt: 23-September-2014 kl. 08:45

Den er go' med Jer, Microsoft!

Hvem husker ikke, da vi havde hele 25 GB plads gratis, den gang, det hed SkyDrive? Det var jo virkelig dejligt med så megen plads i skyen - ingen andre kunne præstere at give SÅ megen gratis plads.

Mon ikke, vi skal lade være med at udnytte pladsen til bristepunktet? Man ved jo aldrig, hvornår den gode plads bliver skrumpet til de sølle 7 GB igen...
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 10:04
Nedsættelsen fra de 25GB til 7GB galdt de kunder, der netop IKKE havde ret meget liggende.

Redigeret af lunddal - 23-September-2014 kl. 10:06
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Nedsættelsen fra de 25GB til 7GB galdt de kunder, der netop IKKE havde ret meget liggende.

Jeg troede, den gjaldt alle - man fik jo besked i god tid, således at man kunne nå at flytte sine ting andetsteds hen, mente jeg - men det var måske så noget, jeg havde misforstået?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 10:54
Det jeg kan finde om det, var at dem, der havde mindre end 4GB liggende, blev nedjusteret igen.

De 25GB var et tidsbegrænset tilbud til visse kunder, og kravet var så åbenbart at man også skulle bruge dem.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Det jeg kan finde om det, var at dem, der havde mindre end 4GB liggende, blev nedjusteret igen.

De 25GB var et tidsbegrænset tilbud til visse kunder, og kravet var så åbenbart at man også skulle bruge dem.

Det krav, tror jeg ikke, jeg fik fortlt dengang... Er der så også noget krav om at man SKAL bruge de nuværende 30 GB?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 11:14
Aner det ikke.
Til top
Chromax Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chromax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 13:30
Stop jer selv!

Man havde oprindeligt 25GB gratis plads på SkyDrive, hvilket Microsoft tilbage i 2012 valgte at reducere til 7GB. Hvis man ville beholde de 25GB man havde fået, skulle man som bruger logge ind på sit SkyDrive og bekræfte af man ønskede dette. De brugere der på det tidspunkt allerede havde brugt 4GB eller mere af SkyDrive ville automatisk beholde de 25GB.
Til top
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2011
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 14:47
Jeg kan heller ikke lige genkende problemet. Mit OneDrive er på 40GB, og jeg har aldrig brugt mere end 1GB. Jeg kan endda få 8 GB mere ved at "konfigurere" servicen.

Edit: Jeg får 25GB i bonus for "loyalitet" (10GB) og "filmrulle" (15GB).


Redigeret af LeChuck - 23-September-2014 kl. 14:50
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 15:47
Jeg har også 40GB.

Problemet var tilbage da de lavede om på SkyDrive i 2012. Der nedsatte de pladsen til 7GB, men tidligere kunder, der havde 25GB kunne beholde de 25GB, som Chromax skriver.

Jeg selv loggede ind og bekræftede det i sin tid.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 15:49
Så vil jeg da fortsætte med at bruge OneDrive. Jeg får også god brug for al den plads hen over årene, da jeg er ved at tage en del billeder for tiden, til Lokalhistorisk Arkiv.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Jeg har også 40GB.

Problemet var tilbage da de lavede om på SkyDrive i 2012. Der nedsatte de pladsen til 7GB, men tidligere kunder, der havde 25GB kunne beholde de 25GB, som Chromax skriver.

Jeg selv loggede ind og bekræftede det i sin tid.

Det var så smuttet for mig, da de lavede det om - Jeg troede, man så skulle betale abonnement, og opgav det derfor. Men skid nu med det - jeg kører videre med mine 30 GB.


Redigeret af turbo2 - 23-September-2014 kl. 15:59
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 17:20
Til alle undervisningsinstitutioner tilbyder Microsoft en TB pr bruger, men det er OneDrive for Business, som bygger på en anden teknologi.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu