recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Blu-Ray afspiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken Blu-Ray afspiller?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken Blu-Ray afspiller?
    Sendt: 25-September-2014 kl. 18:07
Jeg søger en Blu-ray afspiller som har subtitle shift. Der må også gerne være mulighed for at vælge størrelse på underteksterne. Jeg har en Dune HD Max, som har mulighed for begge dele, men desværre kan dennikke håndtere 3D og der har også problemer med at afspille enkelte blu-ray skiver, som min 300kr. LG-afspiller ikke har nogen problemer med. Desværre tilbyder den ikke subtitle shift.

Er der nogen der har et godt bud på hvilke afspiller jeg skal kigge nærmere på?
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 18:29
Dune hd base 3-D
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Dune hd base 3-D


Det er jo ikke een Blu-ray afspiller, men en mediastreamer
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 18:42
Netop... Der skal være blu-ray drev i.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu