recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Få blue tooth i bilen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Få blue tooth i bilen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Få blue tooth i bilen
    Sendt: 26-September-2014 kl. 18:48
Jeg skrev igår et indlæg omhandlende håndfri i bilen.

Idag har jeg rodet bilen godt rundt og sammenlignet med min søsters Mondeo som er magen til.

I begge biler har vi et AUX input, mens det i min søster spiller musik fra iphone OG er tilslutning til håndfri mobil
Jeg har gloet div manualer igen osv for at finde ud af om det skal aktiveres eller hvordan det kommer til at spille.
Det skal siges min søster har voice control i hendes som er en standard bil, mens min er udstyrsmodellen med diverse ting, så det har undret mig.

Jeg får så afmonteret handskerummet og finder ud af mit AUX input slet ikke er tilkoblet nogen ledning. Tværtimod ligger der en afklippet ledning.
Gætter på vi har synderen her;)..

Det næste er så at genetablere noget her. 
Min første tanke var at finde den prop der skal passe i, men tænker så om jeg her kan monterer en blue tooth dongle og derved tilgå mobil osv trådløst fra min aux indgang?
Hvis ja hvad skal jeg så have fat i?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu