recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 8 forum på iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IOS 8 forum på iPad

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IOS 8 forum på iPad
    Sendt: 29-September-2014 kl. 10:32
Hej, efter jeg opdaterede til iOS 8.02 på min Ipad, med retina skærm, bliver forum vist med meget store bogstaver - så store at det nærmest er ubrugeligt.
På en Ipad mener jeg faktisk at det normale forum burde bruges og ikke "beta" versionen.

Med venlig hilsen
Lars
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 08:25
Jeg har samme problem. Enten bliver indlæggende så store at de flyder ud over skærmen med en kæmpefont, eller osse fylder de kun halvdelen af skærmen. Det er ikke lykkedes mig endnu at find ud af hvornår der sker hvad.
Kunne Recorders programmører ikke lige prøve at teste forumet på en IPAD med IOS8 så vi kan få det fixet?
/Peter
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schjelde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 15:35
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=134782&title=recordere-forum-p-ios

Mercury og Chrome virker perfekt men ikke den der safari.
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 15:45
Kan det fordi vi kommer ind på en side der er mærket "beta"?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 17:47
Det virker med standardversionen, men mobilversionen, hvor der står beta øverst har al for stor skrift.
iPad Air med iOS 8.02
Venlig hilsen
KB
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 08:10
Kan man skifte til standardversionen når man kører på en IPAD?
/Peter
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schjelde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 09:20
Ja du kan. Mener det er nederst. Så er det nogenlunde på iPad men stadig knap så fedt på iPhones.
Recordere.dk er bare ikke gearet til apple produkter.
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 09:54
Til Schelde - kan du forklare lidt nærmere, jeg synes ikke lige jeg kan finde det.  
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af LarsGeisler LarsGeisler skrev:

Til Schelde - kan du forklare lidt nærmere, jeg synes ikke lige jeg kan finde det.  


Forum forside - nederst på siden.

"Skift til standard version"

Det huskes i en cookie, og dermed er det kun for den enhed.

Efter skiftet står der "Skift til mobil version" samme sted. Hvis der er behov for at skifte tilbage Smile

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 10:41
Jep - det virker, man skal bare gøre det på sin Ipad.
Jeg takker!
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 10:58
Også tak til Schelde herfra.
/Peter
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 12:49
Virker også her
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu