recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: iPhone 5 - 16gb - hvid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: iPhone 5 - 16gb - hvid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: iPhone 5 - 16gb - hvid
    Sendt: 30-September-2014 kl. 20:06

Hej Recordere,

Jeg sætter min kones hvide iphone 5 til salg, da hun har fået arbejdstelefon.

Den har hele sit liv været i cover og haft screenprotector, men der er kommet noget skidt ind bag coveret så bagsiden og kanten er lidt skrammet. Forsiden er mint condition.
Yderligere er der to hak i alu rammen fra et fald.
Der medfølger:
Kvittering
Org. emballage
Div org. tilbehør fra kassen (oplader, hovedtelefoner osv)
Uoriginal charging cradle
Ubrugt cover (zebra look)
Ubrugt screen protector

Billeder kan ses her:

Telefonen befinder sig i København, og jeg foretrækker afhentning fremfor forsendelse.

HBO: 2000

Mvh,
Lars
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 22:09
Er hvid den forkerte farve at have på en iphone - kan se sorte telefoner bliver solgt på en under et døgn herinde?
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 04:45
Min hvide røg hurtigt.

Men der var heller ikke skræmme ord som "skrammet" og "hakker efter fald"...
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 06:26
Hvid er intet problem, men der er rigtig mange 5'er til salg lige nu.

Har en sort i dba uden henvendelser pt, så marked er måske mættet lige nu.
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 09:56
@Strecker - det kan jeg sagtens følge.. men jeg foretrækker bare at kalde en spade for en spade. Telefonen er blevet tabt to gange, og det har efterladt to mærker. Sådan er det. Der er så mange annoncer (specielt på dba), hvor de beskriver varen som nær ny stand, og billederne fortæller en anden historie. Hvordan fik du beskrevet dig 'ud' af din telefons brugthed da?

@Hansie - ja jeg tror du har fat i noget. Det er jo høj sæson for at sælge sin gamle iphone lige pt, lidt ærgeligt at konen skulle få ny telefon (og så endda en 4s :D) lige nu. 

Anyway, jeg har fået et bud på den, så må jeg se om det kan blive til et salg.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 10:16
Har i går købt(er hentet) en 5S 16GB uden ridser, fra december 2013, og med original faktura til kr.2.500,-
så priserne er nedadgående
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Lars_M Lars_M skrev:

@Strecker - det kan jeg sagtens følge.. men jeg foretrækker bare at kalde en spade for en spade. Telefonen er blevet tabt to gange, og det har efterladt to mærker. Sådan er det. Der er så mange annoncer (specielt på dba), hvor de beskriver varen som nær ny stand, og billederne fortæller en anden historie. Hvordan fik du beskrevet dig 'ud' af din telefons brugthed da?


jeg siger heller ikke at du skal lyve, men der er så mange til salg til samme pris som din hvor fejl ikke er beskrevet ( løgn eller ej ) så det er den folk hopper på først..

jeg beskrev mig ikke ud af noget..
min tlf har altid haft cover på og havde absolut ingen mærker / ridser.. hvilket  nærbillederne i annoncen bekræftede..
blev solgt for 2500,- på mindre end 1 døgn via dba.




Redigeret af strecker - 02-Oktober-2014 kl. 10:18
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 13:20
Op
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu