recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad sker der med TV2 FILM?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad sker der med TV2 FILM?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad sker der med TV2 FILM?
    Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 10:55

Hej.

Min søster har fået et brev fra Boxer.

Jeg har ikke selv set det, min hun tror at hendes elskede TV2 FILM stopper?

Er der nogen der han beskræfte dette?

Hilsen Carsten.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 11:00
Skulle den ikke laves om til et andet format?

Jeg synes at huske der stod noget om det på forsiden for lang tid siden.
Til top
Twolfie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2012
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Twolfie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 11:00
TV2 Film lukker ganske rigtigt.

TV2 Film lukker
Til top
Twolfie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2012
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Twolfie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Skulle den ikke laves om til et andet format?

Jeg synes at huske der stod noget om det på forsiden for lang tid siden.


Jo, kanalen lukker og erstattes af en sportskanal fra TV2.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 11:32

Tak for svaret.

Hvilken streaming tjeneste skal man anbefale dame  på 60 år?
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 11:32
Bliver spændende hvad de vil fylde program fladen med, for de fleste rettigheder for 2015 er ved at være købt og forhandlet de fleste steder.
Så om det kun bliver de ting som tv2 i forvejen har rettigheder til, så bliver det en kanal som kun har en reel sendeflade lørdag og søndag, samt under OL og større cykelløb.
Så indtil videre har kanalen ikke de store forhåbninger ved mig.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 11:38
Fra TV 2:

"Sportskanalen vil – foruden øget dækning af dansk håndbold – bl.a. lægge sendetid til allerede indkøbte rettigheder som eksempelvis slutrunder i håndbold og fodbold, OL, dansk ishockey og cykling. Kanalen vil således både dyrke den fast tilbagevendende ligasport og de store events.

Kanalen har også erhvervet rettigheder til den hollandske æresdivision i fodbold med mange danske spillere, de største internationale badmintonturneringer inklusive VM, All England og Super Series, til verdens bedste basketball-liga, NBA, og til EM- eller VM-slutrunder i ishockey, svømning, kano og kajak, langrend, alpint, skiskydning, freestyle og snowboard. Senest har TV 2s sportskanal erhvervet rettighederne til den bedste danske motorsport, DTC."

Redigeret af lunddal - 02-Oktober-2014 kl. 11:39
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 13:04
De sender 8 live kampe fra NBA om ugen og har taget værterne med fra DK4, så en massiv satsning på basketball i hvert fald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu