recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 23456 65>
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 19:06
Kan din udbyder ikke lidt, hvad bruger du af software / leverandør. Jeg har C More, de kan lidt, men slet ikke noget i nærheden af timefor.tv. Men jeg får dog EPG men øv. øv. øv.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 19:42
Jeg modtager gennem Stofa. Bruger Digital Devices tuneren i MS Mediecenter og er derfor nødsaget til noget XML import.

Jeg får noget data fra DVB strømmen, men den forsvinder vel i guiden, når kanalen ikke er i brug?

Vi bruger her i familien kun mediecenter, og ser stort set kun optaget TV, så er dælme skidt med disse udsigter. :(
Til top
chjeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2011
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chjeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 19:58
Hvis nogen kender et alternativ til brug med EyeTV på Mac, så vil jeg gerne høre det

Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Jebuz Jebuz skrev:

Det tror jeg umiddelbart, at det er - det er det cvr nummer, der står på hjemmesiden. Men der er også noget, der hedder EPG Systems ApS med binavnet Timefor.tv, men dette er tilsyneladende overdraget til noget, der hed TMS, som igen er handlet til Gracenote.


Har lige skrevet til gracenote support. Deres danske kontor er nemlig opført med samme adresse som timefor.tv.

Gracenote har også en twitter profil hvis nogen får lyst til at råbe dem op der ;) https://twitter.com/Gracenotetweets
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 22:29
Er der der nogen der bruger waoo?
De påstår de leverer EPG til dem også. Så det kunne være interessant om deres EPG også ophører 31/10
EDIT: Dårlig formulering. Ja selvfølgelig er der nogen der bruger Waoo, men jeg mente Waoo EPG


Redigeret af MCenterFreak - 27-Oktober-2014 kl. 00:39
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Er der der nogen der bruger waoo?
De påstår de leverer EPG til dem også. Så det kunne være interessant om deres EPG også ophører 31/10
EDIT: Dårlig formulering. Ja selvfølgelig er der nogen der bruger Waoo, men jeg mente Waoo EPG

Mit alternativ til timefor.tv er netop at trække ud via waoo dvb-c strømmen. - de giver dog kun 6-7 dages epg, så jeg har ikke lagt mærke til om den skulle stoppe pr. 1/11 - det burde jeg kunne se hvis jeg forsøger at trække ud i aften. Det må jeg lige prøve.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 09:38
Nå, jeg har lige forsøgt nu her med Epg Collector - via Waoo's dvb strøm, får jeg epg til og med d. 1/11 og en smule af natten til d. 2/11.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Nå, jeg har lige forsøgt nu her med Epg Collector - via Waoo's dvb strøm, får jeg epg til og med d. 1/11 og en smule af natten til d. 2/11.


Og du vil normalt have 7 dage?

på timefor.tv er det jo et klart "snit" fra den 1.11, hvor der ingen data er.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Nå, jeg har lige forsøgt nu her med Epg Collector - via Waoo's dvb strøm, får jeg epg til og med d. 1/11 og en smule af natten til d. 2/11.


Og du vil normalt have 7 dage?

på timefor.tv er det jo et klart "snit" fra den 1.11, hvor der ingen data er.

Normalt har jeg timefor.tv ;-) men det ser ud som om, Waoo leverer epg for 6 dage. 
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 10:50
Jeg har lidt nat med for 1-11 husker ikke kanalen.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 12:00
Jeg henter min EPG gennem WebGrab+Plus (dvs. en webscraber) og deres almindelige tvguide viser fint data to uger frem? Det virker lidt mystisk at deres XML-service pludselig skulle være koblet af?

http://dk.timefor.tv/?date=2014-11-10&guide=day
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Jeg har lidt nat med for 1-11 husker ikke kanalen.

Det er fordi deres døgn ikke går fra 00:00 til 23:59 men fra 06:00-05:59.

Der er dog data for (i hvert fald) DR K og DR Ramasjang et stykke ind i november...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu