recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativer til Timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <1 5455565758 65>
Forfatter
Besked
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2017 kl. 22:06
jeg har ikke valgt mapping (kanal-tildeling)
;o)
Til top
Bek009 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bek009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 10:47
Har tidligere brugt J Nylens XML data sammen med DVB link. Men da siden skiftede til betaling gik jeg tilbage til Yousee EPG data. Disse er som andre brugere har nævnt yderst mangelfulde. Specielt savner man data om sæson og episode.

Er der nogen der har fået DVBlink til at hente data direkte fra XMLtv.se?

J Nylen har skrevet man skal benytte en grabber men det fik jeg aldrig til at fungere. Jeg overvejer at betale Honeybee men sidst jeg kiggede var der kun 7 dages data her? Men det har måske ændret sig?

På forhånd tak.

Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 16:15
Hej,
Fortfarande 7 dagar. Jag jobbar dock med det. Kommer flytta till två nya servrar som blir placerade i en serverhall.
Samt ny backend för importering av tablåer (även radiostationer).
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 16:36
jnylen ; lækkert at du arbejder på det - heldigvis opdateres EPG løbende. 

Bek009; Du kan roligt investere i Honeybee 

Redigeret af espersen - 09-Februar-2017 kl. 16:49
;o)
Til top
Nichof Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nichof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 17:06
Honeybee fungerer glimrende med Niels Rossens fine program, så invester du kun roligt.
Når der kommer 14 dg guider bliver det perfekt!

Til top
Bek009 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bek009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 21:30

Jeg betaler gerne, men da det var gratis kunne dvblink hente 14 dage uden problemer eller opsætning. Nu koster det penge, man skal sætte det op og man får kun 7 dage?

Havde nok håbet på man kunne bruge Rossens program til at lave xml filen til dvblink, altså som grabber og få 14 dage her og nu? Så i bund og grund betaler jeg for mere fyldige beskrivelser? Yousee har også 7 dage?

Hvis jeg investerer i Honeybee behøver jeg vel heller ikke Rossens program? Så kan dvblink vel hente direkte?

Men takker for input

 

Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 21:53
Hej Bek009,
Du får en länk som är xml och xml.gz som du kan stoppa in i DVBLink (har själv testat dvblink och urlen funkar).

Just nu är det 7 dagar på grund utav hur databas och modellerna (som hämtar data från databasen) är uppbyggda.
Förhoppningsvis är detta fixat med nya backenden och en till server så man kan sprida det.

Om du inte vill betala kan du använda XMLTV.se's data som är fortfarande gratis. Guider finns listade här.
https://gitlab.com/xmltv-se/stuff/tree/master/guides

Jag ger inte support för specifika program då det skiljer från program till program. Vad jag lovar är att filerna följer XMLTV standarden.
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 21:56
uden at kende dvblink
 
Jeg brugte dvbviewer I en periode, der brugte jeg xepg til at hente min epg ned. også få ind I dvbviewer, er det ikke stadigvæk muligt..
 
(henter kun relevante programmer og opdateringer, ikke hele epg.)
Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 22:12
Hej kenp,
Danska är svårt att förstå ibland som svensk, har du problem med att få in datan från Honeybee in i DVBViewer?
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 22:49
Nej :-), virkede fint :-)

(Bare skiftet tilbage til WMC og nrossens program)
Til top
jnylen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2015
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnylen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 22:51
Ah,
Bra. ;)
Owner of Honeybee.it (f.d. Epg.io)
Owner of XMLTV.se
Til top
Bek009 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bek009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 21:31
OK, kigger på det.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5455565758 65>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu