recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til forskellige strømforsyninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til forskellige strømforsyninger

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til forskellige strømforsyninger
    Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 19:26
Hej Recordere

For at gøre en lang historie kort så har jeg haft en elskade hvor der kom alt for høj spænding ud af mine stikkontakter.
Det var der noget af mit elektronik der ikke kunne holde til.

Derfor er jeg på jagt efter nogle der kan låne mig nogle strømforsyninger så jeg kan teste om hele maskinen er død eller om jeg blot skal købe en ny strømforsyning til maskinen.

Det første jeg søger er en strømforsyning til en qnap ts-410 som kan ses på disse billeder:

Derefter søger jeg en strømforsyning til en ASUS rt-ac66u router som på dette billede.

De øvrige ting der døde har jeg testet med success, men disse to her har jeg ikke kunne teste.
Jeg håber der er nogen der kan og vil hjælpe, jeg bor i Odense, så hvis hjælperen bor heromkring vil det være rigtig godt.

På forhånd tak.
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 18:01
Slet ingen der kan / vil hjælpe ?
Jeg tænker at det ikke vil tage mere en 5 minutter at teste. Jeg har bil så kan komme lidt omkring og jeg tager produktet med så det kan testes på ingen tid.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu