recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - streame premier leaque
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

streame premier leaque

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: streame premier leaque
    Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 15:52
Hej.

Findes der nogen sidder hvor man kan streame fodbold fra england (lovligt)?

Jeg har lige forsøgt med bet365, men billedet er alt for lille.
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 00:56
Måske på Viaplay, det er jo Viasat har rettighederne i DK,
sammen med SBS.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 05:12
Udover Viaplay som vist sender samtlige PL kampe, (nogle af lørdagens kampe forskudt om aftenen), er der via Unblock-Us ,som tilbyder forskellige muligheder,jeg ved dog ikke hvor pålidelige  de forskellige tjenester er og i hvilken kvalitet.

Redigeret af katbird - 21-Oktober-2014 kl. 05:16
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 22:45
Jeg bruger Premier League Pass (New Zealand) via Unblock-US. 

Det fungerer upåklageligt - men dog kun via computeren, så det er lidt omstændigt at få det op på den store skærm herhjemme og selvfølgelig en anden oplevelse at se det på computeren.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu