recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wimp Hifi kampagne 149kr/md
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wimp Hifi kampagne 149kr/md

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Brusendal Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brusendal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wimp Hifi kampagne 149kr/md
    Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 21:03
Har kun kunnet få denne kampagne pris ved brug iOS platform. Når forsøgt via Windows/OSX er prisen 199kr/md
De oplyser ikke om at det kun er en begrænset tid.
Havde i forvejen premium, men der skal laves helt nyt log in
https://go.wimpmusic.com/dk/iwannarock
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 00:18
Tak for tippet.

Jeg har også oprettet en ny konto, og taget imod deres kampange tilbud.
Jeg har godt nok 5 dage som overlapper min "gamle" HIFI konto, men turde ikke satse på at tilbuddet blev oppe til de var gået.
Det er jo ikke ligefrem en pris de ellers gør opmærksom på.
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 10:28
Tak for at dele Smile
Virker dog ikke på Ipad Air for mig, men virker på Iphone.
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 12:07
Jeg har wimp Hifi som jeg tilgår på en Bluesound Node, men der står intet om hvorvidt eksisterende medlemmer kan få abb. den halvtredser billigere end vi allerede betaler? Kan det virkelig passe at man skal opsige og oprette nyt abb.?
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 14:25
Jeg havde samme dilemma, og undrede mig også over at vi "gamle" brugere bliver "snydt" for en besparelse.
Jeg gad ikke en længere korrespondance med deres support, og opsagde min "gamle" HIFI konto og oprettede et nyt, til 149,- kr., og erstattede så bare min konto inde i min Sonos med den nye.
Men det ville da klæde Wimp hvis de kontaktede eksisterende kunde med info om at man nu kunne spare lidt.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 14:36
WImp skriver følgende i en lign. facebook tråd:

Blev Wimp hifi pludselig billigere? 150 kr. om måneden?


Hej Peter og tak for henvendelsen. Vi er i gang med forhandlinger med pladeselskaberne, hvor vi håber på, at kunne sætte prisen på WiMP HiFi ned. Den nye pris er endnu ikke vedtaget, hvorfor vi tester om det kan blive en mulighed. Jeg vil godt kunne knytte en kampagne til din konto, således at du fremover betaler 149 kroner om måneden. Du skal blot være opmærksom på, at du ikke vil kunne tilknytte kampagner til dit abonnement så længe kampagnen med 149 kroner om måneden er aktiv. Du må meget gerne give besked, om du ønsker dette. VH Signe



Redigeret af Clemen - 22-Oktober-2014 kl. 14:36
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

WImp skriver følgende i en lign. facebook tråd:

Blev Wimp hifi pludselig billigere? 150 kr. om måneden?


Hej Peter og tak for henvendelsen. Vi er i gang med forhandlinger med pladeselskaberne, hvor vi håber på, at kunne sætte prisen på WiMP HiFi ned. Den nye pris er endnu ikke vedtaget, hvorfor vi tester om det kan blive en mulighed. Jeg vil godt kunne knytte en kampagne til din konto, således at du fremover betaler 149 kroner om måneden. Du skal blot være opmærksom på, at du ikke vil kunne tilknytte kampagner til dit abonnement så længe kampagnen med 149 kroner om måneden er aktiv. Du må meget gerne give besked, om du ønsker dette. VH Signe


Et lidt sært svar, de er igang med forhandlinger men de nedsætter allerede prisen?
Og at man ikke kan få tilknyttet kampagner til konto, så længe den anden kampagne er tilknyttet, kan ikke komme i tanke om andre kampagner de har haft, udover at de nu har sænket prisen, alle andre har været tidsbegrænset prøver osv.

Jeg kan ihvertfald ikke se en grund til ikke at spare de 50 kr. om måneden.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

WImp skriver følgende i en lign. facebook tråd:

Blev Wimp hifi pludselig billigere? 150 kr. om måneden?


Hej Peter og tak for henvendelsen. Vi er i gang med forhandlinger med pladeselskaberne, hvor vi håber på, at kunne sætte prisen på WiMP HiFi ned. Den nye pris er endnu ikke vedtaget, hvorfor vi tester om det kan blive en mulighed. Jeg vil godt kunne knytte en kampagne til din konto, således at du fremover betaler 149 kroner om måneden. Du skal blot være opmærksom på, at du ikke vil kunne tilknytte kampagner til dit abonnement så længe kampagnen med 149 kroner om måneden er aktiv. Du må meget gerne give besked, om du ønsker dette. VH Signe


Et lidt sært svar, de er igang med forhandlinger men de nedsætter allerede prisen?
Og at man ikke kan få tilknyttet kampagner til konto, så længe den anden kampagne er tilknyttet, kan ikke komme i tanke om andre kampagner de har haft, udover at de nu har sænket prisen, alle andre har været tidsbegrænset prøver osv.

Jeg kan ihvertfald ikke se en grund til ikke at spare de 50 kr. om måneden.

Jeg har fået et 100% ens svar, da jeg også skrev til dem. Men prisen på de 149,- er taget væk nu på hjemmeside, så nu er prisen igen 199,- 
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 19:03
Så har jeg fået mig oprettet til kr. 149,-, så det kan stadig lade sig gøre via Brusendals link.

Mvh. Jørgensen
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Så har jeg fået mig oprettet til kr. 149,-, så det kan stadig lade sig gøre via Brusendals link.

Mvh. Jørgensen

Når jeg prøver linket på en Pc, så står der 199,- 
På min iPad, står der 149.- 
Jeg har tidligere set prisen til 149,- på min Pc, så noget har de ændret.


Redigeret af kskruger - 22-Oktober-2014 kl. 19:33
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 19:43
Bare brug det her link
https://go.wimpmusic.com/dk/reg/442000/dkwimphifi149dkktest/HIFI
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Bare brug det her link
https://go.wimpmusic.com/dk/reg/442000/dkwimphifi149dkktest/HIFI

Ja, det virker.
Desværre så kan man ikke genbruge det samme e-mail adr.  selvom Wimp brugernavnet er forskelligt og man lukker det andet Wimp abonnement .
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu