recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan downloadede spil til ps3 følge med?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan downloadede spil til ps3 følge med?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Oiark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oiark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan downloadede spil til ps3 følge med?
    Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 20:04
Hejsa

Jeg går og overvejer at sælge min PS3, dog er de fleste af de spil jeg har til den, kun i digital version fra Playstation store.

Da jeg gerne vil kunne sælge disse spil med, vil jeg lige høre om I ved om man kan tilgå disse spil, hvis jeg fjerner min konto fra PS3'eren og en anden (køberen) logger på?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 21:24
Nope spillene følger den bruger er købt med så vidt jeg ved. Dvs når han så prøver starte spillet op med sin bruger, vil han få at vide at licenserne til spillet skal fornyes.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 21:32
Hvis du sletter kontoen, så forsvinder spillene. Hvis du lader kontoen være (men f.eks. sletter kreditkort), så kan han køre spillene, men kan ikke købe nye (med mindre han benytter sit eget kreditkort) - også selv om han opretter sin egen konto på maskinen (kontoen, som spillet er købt under skal blot eksistere på maskinen - det behøver ikke være den konto han benytter til daglig).

Dette kræver jo så bare, at du ikke længere selv kan bruge den konto.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Oiark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oiark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 22:05
Tak for de hurtige svar.
Jeg overvejer at skifte den ud med en PS4 istedet, så der kan jeg vel bare oprette en ny konto til den tid?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu